Nod rond 22-10

@Alison, ja het gaat goed. De nieuwe zwangerschap vervangt niet het verlies, maar dat verdriet mag er ook zijn.
Er was nog niks te zien op de echo. Waarschijnlijk net te vroeg. Volgende week opnieuw kijken. Ik probeer t positief te zien. Niks in de baarmoeder te zien, maar gelukkig ook nog niks buiten de baarmoeder. Spannend volgende week!
Hoe gaat t met jou :)?
 
@Alison, ja het gaat goed. De nieuwe zwangerschap vervangt niet het verlies, maar dat verdriet mag er ook zijn.
Er was nog niks te zien op de echo. Waarschijnlijk net te vroeg. Volgende week opnieuw kijken. Ik probeer t positief te zien. Niks in de baarmoeder te zien, maar gelukkig ook nog niks buiten de baarmoeder. Spannend volgende week!
Hoe gaat t met jou :)?
 
Hee meiden, Jaaaa hoooor ? in de baarmoeder en een kloppend hartje ?❤️. Iets meer dan 6 weekjes nu en al 4 echo's gehad. Volgende week eerste afspraak bij de vk :).
Hoe gaat t met jullie?
 
Wat super fijn faye gefeliciteerd ❤❤
Hier gaat alles goed, gisteren de 20 weken echo gehad en de kleine meid is goedgekeurd.
Wel krijg ik een extra echo met 32 weken omdat mijn  placenta te dicht bij de uitgang ligt. Maar ze is er bijna zeker van dat deze nog omhoog zal groeien . Dus daar vertrouw ik maar op.
 
Geniet van dit mooie nieuws faye ?
 
@faye, wauw wat super fijn! lekker gaan genieten van je zwangerschap! Voel je je verder ook goed?
 
@froetie, fijn dat alles goed was. oh even spannend dan van je placenta maar inderdaad nog genoeg tijd om naar boven te verplaatsen. 
Ik heb morgen mijn 20 weken echo, spannend. Ik voel ons frummeltje al regelmatig bewegen :) 
 
Hoi Froetie, we gaan echt gelijk op. de echo was helemaal goed, maar ik krijg ook een extra echo met 32 weken exact hetzelfde verhaal als bij jou :) 
ik vertrouw er ook op dat het nog veranderd en anders is het maar zo, we kunnen er toch niets aan doen he;) ben al blij dat met de kleine prul alles goed is. 
 
 
Wat toevallig zeg !!
Ja ik vertrouw er ook op dat het goed komt  en zo niet dan komt dat ook wel weer goed.
 
Fijn dat alles goed was ?
 
Terug
Bovenaan