Nod rond 22 januari

Heehee,

Ik ben helaas de 23 december ongesteld geworden. Heb als het goed is rond de 6e januari mijn eisprong. Dan zou rond de 22 januari mijn NOD zijn. Dit is word voor ons ronde 4. Ik heb veel last de laatste week van bruine afscheiding. Dat is vanaf de 21/22 december begonnen, toen ben ik ongesteld geworden, nu heb ik weer die bruine afscheiding. Ik ben heeel moe, geen energie, hoofdpijn, heel erg prikkelbaar... iemand hier nog last van? En iemand die rond die tijd ook weer een NOD heeft?

Xxx
 
Hoihoi  
Ik heb mijn  nod zo rond de 19e
En bij ons ook  ronde 4
Wat vervelend van je afscheiding en klachten.
Ik heb daar eigenlijk  geen last van.  Alleen wel veel buikpijn
Rond mijn eisprong 
Ik heb helaas wat langere cyclussen gehad  van 35 38 en de laatste
Keer 32 dus hopelijk worden ze nu steeds korter vandaar dat ik ook niet precies  weet wanneer mijn nod is en ei sprong is. Wij zijn
Daarom begonnen  met ovulatie  testen gewoon  om mijn cyclus goed te leren  kennen
Misschien  iets om voor naar de dokter te bellen  ?
 
Ik zit nu in de vruchtbare periode,
vanmorgen weer geklust. Als het goed is is vandaag of morgen mn ei.
afwachten maar... hoe gaat het bij jou?
nog meer mensen rond die tijd nod??
 
 
Ja ik ook weer pff.. ben benieuwd deze maand weer!!
Mag volgende week naar de gynaecoloog toe omdat wij al zolang bezig zijn en mijn man wil graag even duidelijk zijn want het is alleen niet de vrouwen die iedere keer teleurgesteld zijn maar de mannen ook heel erg en vooral na 16 maanden dan word je het wel beu. Ben erg benieuwd wat ze gaat zeggen tegen ons.
 
Dames succes met wachten allemaal en vooral de laatste week ?
 
Liefs xx
 
Hier ook weer  net zaterdag  en zondag  mijn lh piek gemeten  en vandaag wassie weg dus ook fanatiek  bezig geweest dit weekend
 
Nu weer 2 weken wachten pff spannend en kan me niet snel genoeg gaan
 
 
 
Ja ik denk ik, had zaterdag twee best duidelijke strepen op ovulatie test.. dus hoop dat is geluk :). Maar is nog maar tweede ronde dus dat zou snel zijn. Heb cyclus van 50 dagen dus hopelijk gaat het überhaupt lukken.                                   
 
Ik had gisteravond ook een positieve ovu test.. ofja licht streepje. Vanmorgen ‘Geklust’. Vanavond nog een gedaan zag ik geen 2 streepjes meer... hopen dat het toch gelukt is..
 
Nu breken weer 2 lange weken aan.. 
 
 
 
 
Hi!!!
Ook ik verwacht rond 23-01 mijn NOD. Voor ons eigenlijk wel pas ronde 0 omdat ik 23-12 mijn laatste pil heb geslikt halverwege mijn strip. Zou betekenen vandaag / morgen mijn ei maar heb het gevoel dat het dit weekend al was als ik alle signalen van mijn lichaam opvolg. Rauw eiwit slijm en een sky high libido wat nu zo goed als weg is. Dit weekend goed geklust dus die timing zou denk ik goed zijn, maar na 13 jaar pil geen idee of een eisprong echt al realiteit is!
Ik heb verder geen ovulatie testen gedaan eerst maar eens kijken wat mijn cyclus doet en ondertussen proberen we het gewoon :) 
Vind het heel leuk met jullie mee te lezen, en duim uiteraard voor veel positieve testen! Voor mij is mijn NOD rond 23-01 vooral een bevestiging dat mijn lichaam weer back to normal werkt, en ook daar kijk ik heel erg naar uit :)
Wel lastig inderdaad dat je telkens aan het “wachten” bent! 
 
 
Terug
Bovenaan