Nod rond 22 januari

Gebruiker10052854 Nou hopen dat het meteen raak is!! Zou toch geweldig zijn! 
 
Beertje Hou ons maar op de hoogte! 
 
MEOA wij hopen met je mee!
 
Spannend allemaal, maar we moeten nog flink even doorbijten..
tis pas de 9e pffffff
veel afleiding zoeken.. Ik moet veel werken de komende week/weken. En als ik ook maar een middagje vrij ben dan plan ik al iets met vriendinnen. Ik betrap me er zelf op dat ik dan alleen maar over baby's en zwangerschappen wil praten... moet echt mijn best doen om niks erover te zeggen. Gelukkig heb ik 1 vriendin die ook heel graag eraan wil beginnen maar nog niet groen licht heeft gekregen ivm gezondheid. Dat is wel fijn om met iemand te praten die ook ermee bezig is, en nog geen kindjes hebben. En met mijn vriend erover praten vind ik toch anders, die snappen het niet altijd even goed.. hebben jullie dat ook ? ook dat Allerlei andere mensen om me heen worden maar zwanger, of zwangere buiken ziet en je denkt... IK WIL OOK HAHAHA. 
maargoed we moeten erdoorheen, en dit is voor mij pas ronde 4... stel me echt aan geloof ik als ik sommige andere verhalen lees... 
 
 
Kiki, daar ga ik niet vanuit en durf er al zeker niet op e hopen. Wilde nog wel vragen of dit jullie wellicht bekend voor kwam,... gisteravond lag ik in mijn bedje en kwam er uit het niets een enorm stekende buikpijn opzetten heel laag in mijn buik. Ik had letterlijk het gevoel alsof er 10 messen in werd gestoken, moest er gewoon van in elkaar duiken van de pijn :O na een half uur alles over en deze ochtend voel ik me gewoon kip lekker! Iemand ervaring / die dit ook heeft meegemaakt ?
 
ik snap je helemaal Kiki, ik had niet verwacht er zo mee bezig te zijn maar het speelt continu in je hoofd ! Afleiding afleiding en nog meer afleiding!
 
Ik heb ook veel buikpijn  maar kan die nooit plaatsen.  Of het me darmen zijn of mn baarmoeder
 
Wel heb ik elke keer na en rond mn ovulatie dat ik misselijk ben buikpijn heb en hoofdpijn heb. Schijnbaar normale klachten  maar wel echt vervelend.
We zullen allemaal  moeten wachten  en tis echt verschrikkelijk dat wachten.  Maar der zit helaas niks anders op
 
Ik heb ookveel krampen, steken, rare geluiden komen eruit haha.
en het ene uur voel ik me kiplekker, en het ander zo misselijk als wat.
 
maargoed, zal misschien ook de ovulatie pijn zijn... 
 
 
Terug
Bovenaan