Nod rond 22 januari

Leuk om een klein, startend topic tegen te komen!
Ik ben al even gestopt met de pil (toenemende klachten, blijft toch troep...) en nu zijn we voor het echte gegaan. Iets te laat ben ik bang, mijn vriend wilde eerst op de wintersport wachten omdat hij bang was dat ik anders te beroerd was om te skiën. Heb m overtuigd dat t waarschijnlijk toch niet in 1x raak is en nu dus toch begonnen. Vind t erg spannend, maar ga er vanuit dat ik rond de 21e toch ongesteld word hoor.
Ben benieuwd hoe het met jullie zal verlopen!
 
Hi Bess,
Spannend he ? Zoveel mooi zijn natuurlijk maar de meeste moeten inderdaad even geduld hebben!
Ben benieuwd naar jullie ontwikkeling :) allemaal in hetzelfde schuitje! Heb jij ook de pil geslikt ?
 
 
 
Ja, zo'n 5 a 6 jaar. Daarvoor tijdens mijn eerste verkering ook 3 jaar. Heb nu de app Flo, en na de eerste 3 maanden heb ik nu een regelmatige cyclus, dus dat is in elk geval wel fijn. 
In mijn omgeving is er nog niemand bezig met zwanger worden (zover ik weet) dus dit forum is wel super fijn!
 
Hoi dames,
Mijn NOD is nog iets verder weg.. moet tot 30 januari wachten. Zijn nu druk aan het klussen, haha :D 
Ben al ruim een jaar gestopt met de pil en afgelopen december voor het eerst zonder voorbehoedsmiddelen geklust. Was wel spannend, de eerste keer wachten... en erg stressvol! Dus probeer nu wat rustiger eronder te zijn en er meer van te genieten.
Succes met wachten allemaal!
 
@ JBB, beetje gelijk aan mijn situatie alleen ik ben ook pas recent met de pil gestopt. Wel dus ook begin januari voor de eerste keer sex gehad zonder ,... bescherming vd pil dus in dit geval dus zal rond 23-01 ook mijn eerste NOD zijn. Ga daar gewoon vanuit omdat mijn lichaam wellicht nog aan het recovere is van de pil.
 
@ Besss, Haha ja ik dacht ook echt toen ik het bericht teruglas noooooo precies op zon woord en zo toepasselijk in deze context Hahaha!!!
 
Terug
Bovenaan