Nod rond 22 januari

Hoii ladies 
Voor alle dames met een positieve test gefeliciteerd!!
 
Mijn nod was afgelopen zaterdag. Heb net een test gedaan 
Zwanger!!! :) kan het nog  niet geloven. Super blij. 
 
Ik heb een heel inieminie licht streepje,alleen te zien als je héél goed kijkt... kan er niet zoveel mee..
Morgen maar een CB doen tenzij ik toch nog ongesteld word vandaag. #spannendddd
 
 
Hallo Allemaal...
 
ik heb een vraagje
mijn man en ik proberen zwanger te worden dit is ons eerste keer dus heel spannend voor ons☺️
Ik ben voor het laatst 9 januari geworden mijn cycles duurd in totaal 30 dagen. waarvan 9 dagen period.
Volgens de ovalatie berekeningen zou ik binnen kort een ovaltie hebben. maar ik heb vandaag en gisteren al getest maar was nog negatief. of ben ik nu te vroeg begonnen er mee of zou t nu al wel kunnen en zou hij dus indd positief moeten zijn. ook weet ik niet wanneer je nu echt weer baarmoeder mond open gaat staan of dit nu echt 1 dag voor de eisprong is of tijdens of nu ook al?? t is me keerste gaan proberen....dusjaa ben nieuweling en heb al wel wat dingen opgezocht en geinformeerd. maar sommige dingen kom ik niet echt uit? kan iemand mij hier beter uitleg voor geven hoe t nu werkt...
 
Groetjes Diana
 
@l-x gefeliciteerd ??.@clauxrik streepje is een streepje zeggen ze.. hihi 
ik heb vanmorgen de vk gebeld.. die denk dat ik nu twee weken zwanger ben.. dan krijg je er altijd twee weken gratis bij zeggen ze.. dus verwacht nu 4 weken ofzo.. 
@diana je eisprong kan ook later zijn dan jijzelf daadwerkelijk denkt. Mijn eisprong was pas op dag 27 bij een cyclus van 37 dagen.. 
 
tip probeer deze hele maand gewoon met ovulatie testen zo weet je het snelst wanneer je eisprong is. 
 
Leuk hoor allemaal zwanger. !! Gefeliciteerd meiden
Mijn nod dacht 23 jan maar ik heb ovulatie testen gedaan en de 6e was knal dus zat nu op 20 jan. Heb vanmorgen nog een test gedaan en helaas na nog geen 17 maanden een streepje extra erop pfff....
Dus op naar de volgende ronde 
 
Terug
Bovenaan