Nod rond 22 januari

Mijn menstruatie heeft zich vandaag aangekondigd, na een cyclus van 25 dagen... Niet onverwacht trouwens, we hebben maar 1x zonder condoom gekuist en dat was na mijn geschatte ovulatie. Dus nu dan echt ronde 1 starten. Wel meteen met ovulatie testen want met zo'n korte cyclus kan ik t niet echt meer inschatten. Ik zie het maar zonnig in, hoe korter de cyclus, hoe meerdere je er per jaar hebt toch? ;)
 
Hey dames,
Nou eindelijk een stap verder na 17 maanden.
Zal mijn verhaal kort samen vatten;
Ik heb inwendig onderzoek gehad en ook met de echo nog inwendig.ik heb endrometryose achter mijn baarmoeder wil ze nu nog niks aan doen.en ik moet bloed prikken volgende week om te kijken hoe het staat met mijn eisprong en de waardes.ze zei dat eisprong net pas geweest is dus cyclus kan weer 34 dagen worden net als de laatste keer deze maand(gekste is zelf getest met ovulatie testen en kwam ik op 6 jan uit met eisprong).en 30ste belt ze mij over de uitslag van het bloed en van daaruit gaat zij beslissen wat voor methode ze kan gebruiken om het in te gaan brengen. Omdat het nu wel lang duurd zei ze en je hebt lang geprobeerd.
Ben blij dat ze een stap verder wilt gaan.
Liefs x
 
@beertje87 wat fijn dat ze eindelijk ermee aan de slag gaan! Ik heb ook een vriendin met emdryomethose, niet fijn, weet ik van haar. Ik hoop al het goeds voor jou de komende tijd!!
 
Ik moet nog 2/3 daagjes wachten. De 22 is mn nod maar wil zondag al testen eigenlijk. Maar weet niet of ik daar goed aan doe.. hoe is het bij de rest?! 
 
Spannend Kikki Charlie, kan me voorstellen dat je zondag wilt testen, is toch een fijnere dag dan doordeweeks als je direct weer moet werken! 

@Besss, succes komende cyclus en goeie instelling met "hoe korter de cyclus hoe meer kansen" :D 

Ik zit zelf op het wachtbankje, dag 40 en gistermiddag en vanmiddag 2x een beetje bruine afscheiding gehad met afvegen. Vorige cyclus (eerste na stoppen pil) was 38 dagen dus begin toch wel zenuwachtig te worden :)
 
@X-Marina oeeeeh spannend, wanneer wil je gaan testen? Ik heb maandag idd cursus en mijn vriend moet om kwart voor 5 op voor te werken.... das erg vroeg haha
 
@Kikki Charlie; ik heb echt geen idee wanneer ik kan testen.. stel het blijft bij die bruinige afscheiding en het is inderdaad oud bloed dan weet ik niet wanneer ik kan testen. Wil liever niet te vroeg testen en gewoon geduldig zijn en niet achteraf nog hoop houden bij een negatieve test omdat ik wellicht te vroeg was.. jij of iemand anders enig idee wat voor mij een betrouwbaar moment kan zijn om te testen? 
 
@xmarina pfoe moeilijke vraag je zit nu al over je vorige cyclus heen, ik denk dat je langzaam aan toch al kan testen. Maar als je zegt ik wacht liever nog even zou ik tot donderdag of vrijdag wachten dan zou het sws wel moeten kunnen na mijn mening! Spannend hoor!!!
 
ik word helemaal gek van het wachten, ik wil heel graag testen maar ben ook heel bang dat het dadelijk toch niet zo is. Mijn borsten passen bijna niet meer in mijn bh, en allemaal donkere aders zie je lopen..
 
Terug
Bovenaan