NOD rond 22 mei

<p>Hallo,</p><p>Maandag 7 mei had ik een positieve ovulatietest in handen dus rond 22 mei zal mijn NOD zijn. Wij zitten nu in ronde 6. </p><p>Nog meer die rond 22 mei NOD hebben? </p>
 
Hoi! Ik heb geen testen gedaan want zit nog in mn eerste ronde, maar ik denk dat ik ook 7 mei mijn ovulatie had! Dus ook rond 22 mei mijn NOD! Ik vind het allemaal erg spannend! Het duurt nog zo lang voordat je kunt testen...
 
Hey! 
Spannend hè! Ja het wachten vind ik zelf ook het vervelendst en moeilijk. Probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn maar merk elke ronde weer dat t lastig is er niet mee bezig te zijn. 
 
Nod 24 mei en we zitten nu in ronde 3 voor een tweede. ik vind het ook lastig om te wachten. stond vanochtend op met bloedverlies maar dat is inmiddels weer gestopt dus ik snap mn eigen lichaam even niet meer haha 
 
Hallo, ik heb ook 7 mei mijn eisprong gehad. Vanochtend toch al getest, ben veel te ongeduldig. De test was positief, maar ik heb 13 dagen geleden ovitrelle injectie gezet, dus durf nog nergens op te hopen! Zondag en dinsdag opnieuw testen. Wanneer dinsdag nog geen menstruatie is en ik nog positief test, wordt er bloedgeprikt.. 
 
Hoi! 
Ik had op de 7e een positieve ovulatietest en heb mijn NOD zo rond de 23e... denk ik... want ik hen 20 april een vroege miskraam gehad en dat heeft mijn zo'n keurige cyclus in de war geschopt. Ik heb 10 dagen gebloed maar door de ovulatietesten wel mijn eisprong weer kunnen vinden..en nu dus wachten ? 
 
Het wordt voor ons ronde 7 voor ons 2e kindje ?
En eigenlijk wil ik volgende week niet testen maar liever een week overtijd zijn omdat ik zo bang ben weer me helemaal happy te voelen en dan als nog dat het fout gaat... maar ik weet niet of ik dat volhoud 
 
Terug
Bovenaan