NOD rond 22 mei

Ja dat is ook erg lastig.. de wens is groot en ookal zeg je tegen jezelf we zien t wel toch hoop je elke ronde dat je niet ongesteld wordt. 
Spannend Kim! Hopelijk is t dan snel raak voor jullie. Kan begrijpen dat als de bevalling de vorige keer heftig was dat je dan wat langer wacht voor een tweede. Je bent dan toch vaak bang dat het weer zo gaat. 
 
 
Irisxo, ik ken dat gevoel heel goed, ik had dat ook al na een paar maanden hoor! En ik ken het advies om er niet teveel mee bezig te zijn. Maar ik vind dat zo’n onzin! ? Er zit echt niet ergens een knopje om dat gevoel uit te schakelen helaas!
En, misschien voor jullie ook herkenbaar, iedereen om me heen lijkt nu zwanger te raken. En dat maakt het denk ik nog lastiger! Maar goed, uiteindelijk zal het allemaal wel goedkomen! :) 
 
Nee mee eens het is inderdaad niet uit te schakelen dus ga er maar vanuit dat het gevoel er mee bezig te zijn geen invloed heeft op t zwanger worden. 
Ja inderdaad en dan valt t ook steeds meer op.. en hoop je nog meer dat het gauw gaat lukken bij jezelf. 
 
Ik ken een aantal mensen die, door middel van medische circuit zwanger zijn geworden. Zij hebben er dus ook lang over gedaan en konden het ook nier loslaten. Ik neem hun maar altijd als voorbeeld dat het toch zeker kan :) 
Heb jij wel gewoon een mooie cyclus? Ik werd maar 4x per jaar ongesteld, wat zwanger worden natuurlijk erg lastig maakt. Medicatie sloeg ook niet aan, tot afgelopen maand de injecties! 
 
Oh help.... Ik heb zojuist een test gedaan...
Ik voelde me vandaag zo anders meer emotioneel en kriebels in mijn onderbuik (tintelingen en krampjes) en moe...
En de test geeft een licht streepje aan.. geen knalstreep maar je ziet hem wel..
Ik voel me heel blij maar ook onzeker mijn man zit beneden en die weet er niks van ? en ik ben nu in dubio ga ik het hem vertellen of wacht ik deze week af.. 
Hij was de vorige keer na de miskraam zo verdrietig..
 
KimR, wat een goed nieuws! Toen ik vrijdag testte, was ik ook van plan om mijn man niks te vertellen. Maar uiteindelijk wel gedaan, het is toch iets waar we samen mee bezig zijn en het is ook fijn om er samen over te kunnen praten :) 
en misschien morgen met ochtendurine nogmaals testen? Ik ga morgen ook opnieuw testen, kijken of de test oploopt. 
 
Ik heb het hem zojuist verteld ik kan dit inderdaad niet voor me houden ?
We zijn allebei voorzichtig blij ?
 
 
Terug
Bovenaan