NOD rond 22 mei

@Silvia wat mooi dat je al een positieve test hebt, ik hoop voor je dat die positief blijft! 
@Kim wat heftig dat je een miskraam hebt gehad. Ik snap dat je daarom later wil gaan testen. 
Hebben jullie al symptomen? 
 
Ik wel, voel me al een aantal dagen niet lekker. Buikpijn, hoofdpijn, misselijk, duizelig met vlagen. Nu heb ik eigenlijk altijd wel voor mijn menstruatie klachten, dus daar vertrouw ik niet meer zo op! Jullie? 
 
Ik heb wel wat krampjes maar dat heb ik al vanaf de eisprong.. verder niet echt iets soms ineens heel humeurig en ook moe maar dat kan ook andere redenen hebben..
In mijn 1e zwangerschap kwamen bij de symptomen ook pas verder in de zwangerschap
 
Ik heb nog nergens last van.. geen zwangerschapssymptomen ofzo. Ik hoop wel dat t deze ronde raak is maar ben bang dat we doorgaan naar de volgende ronde. De teleurstelling is wel elke ronde groter en denk elke ronde steeds meer dat t niet lukt..
 
Je hoeft natuurlijk ook nog helemaal geen symptomen te hebben nu, dat is helemaal niet gek! Dat wachten is gewoon altijd zo vervelend! 
Irisxo, ik herken het helemaal! Hoelang zijn jullie nu bezig? Ik sinds augustus 2016... Ben sinds augustus 2017 onder behandeling in het ziekenhuis. Ik hoop dan ook dat de positieve test bij mij echt is, maar geloof er nog helemaal van! 
 
Ik ook NOD op 22 mei. Had op 6mei een positieve ovutest. Heb verschillende klachten zoals in andere topics te lezen. Dus ben ook in afwachting of m'n menstruatie doorzet of dat er een ukkepuk zit
 
@Krokusje welkom! Spannend! Ook omdat je wel klachten hebt, hopelijk is t raak! 
@Silvia we zitten in ronde 6 dus een halfjaar bezig nu. We zijn dus nog niet zolang bezig en ik weet ook dat ik me nog nergens zorgen over hoef te maken. Ik vind het alleen zelf steeds lastiger.. ook omdat je er elke maand mee bezig bent. Maar misschien is t juist wel een optie gewoon te kijken wat t wordt maar goed heb dat al geprobeerd maar ben er toch altijd mee bezig, hopelijk staat dat niet in de weg. Soms hoor je wel dat ze juist daarom niet zwanger worden. 
 
@ Irisxo ik denk dat het ook lastig is er niet nee bezig te zijn als de wens zo groot is.. 
Ik hoor dat ook soms van vriendinnen als ik meld dat ik bijv. weer ongesteld was geworden.. Wij zijn nu misschien nog niet heel lang bezig maar ons meisje wordt bijna 4 en eigenlijk zit een 2e al in mijn hoofd vanaf de 1e bevalling.. ? maar omdat mijn man er nog niet aan toe was gezien de vorige zwangerschap pittig voor mij was (bekkenklachten) en we een pechbevalling hadden die uiteindelijk in een keizersnede eindigde was ik geduldig aan het wachten tot bij hem het moment daar was...
Daarbij ben ik al 38.... En is er ook niet mega veel tijd meer voor me..zeg maar ?
 
 
Terug
Bovenaan