NOD Rond 25 December. Wie nog meer?

Hoi, 
Mijn NOD is rond 21-23 december. Ik ga denk ik op 23 december testen mocht ik dan nog niet ongesteld zijn. Ik test liever niet te vroeg om teleurstelling te voorkomen. 
@l-xx dit is voor mij ronde 16. Vorige ronde een miskraam gehad.
 
@Mandietje; welke testen gebruik je? Die van Kruidvat van 2 voor 5 euro zijn het gevoeligst.
@Nicolle B; ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen hebt.
 
 
 
Ik heb die van kruidvat gehad, action en big bazar en geen enkele test positief...sinds vanmiddag ook rommelende buik en bruine afscheiding bij afvegen...toch voelt t anders dan normaal dus nog maar even afwachten 
 
Hoi allemaal!

Ik wil hier ook graag mee schrijven. In april 2017 gestopt met mijn pil. Gedoe met mijn cyclus, de doorverwijzing naar het ziekenhuis lag al klaar. Tot ik vorige maand voor het eerst een eisprong had, meteen zwanger!! Helaas is dit uitgelopen op een vroege miskraam. 

Nu ben ik vandaag weer veel slijm verloren, dus een deze dagen heb ik mijn ei sprong! Ik voel deze heel erg goed aankomen, veel pijn de vorige keer. Wat nu alweer begint te komen. Spannend, we beginnen weer opnieuw! Hopen dat het snel weer mag lukken, en dan vooral ook blijft zitten. 

Ik zou dus ergens tussen de 27/29 december mijn nod hebben. 
 
Nou dat zou inderdaad heel erg leuk zijn! 
Nog eventjes afwachten, en dan weten we het. 
Ik merk dus ook aan mezelf dat ik het ontzettend lastig vind om die 2 weken te wachten met testen. Vorige maand testen ik dus ook al 5 dagen voor mijn nod positief. Moet zeggen dat ik het ook zeker wist, ik merkte aan alles dat het raak was. De positieve test was meer een bevestiging van wat ik al wist. Deze maand ga ik proberen niet te testen en gewoon af te wachten haha heel moeilijk!! Meer mensen die hier moeite mee hebben? 
 
Terug
Bovenaan