NOD Rond 25 December. Wie nog meer?

Hier ook 1tje moet volgende week weer ongesteld worden of niet Natuurlijk nog een week wachten pff erg he dat wachten...
Ben vanaf september 2016 al bezig en nog steeds niks ook geen miskramen ofzo word het wel beu!!
Maar ik hoop dat wij allemaal 2017 mooi kunnen afsluiten ik gun het iedereen heel veel sterkte allemaal meiden dikke kus x 
 
Beertje87, ik snap dat je het helemaal beu bent! 
Ben je wel al bij de huisarts geweest, om te bespreken dat je al een tijdje bezig bent zonder resultaat? 
Spannend voor je volgende week! Ik hoop dat je een mooie knaller van een test in je handen gaat krijgen.
 
Ah dank je wel voor jullie lieve berichten.
Ja ben al geweest bij de dokter en toen doorgestuurd naar de gynaecoloog toe. Maar alles is goed ook van mijn man en mijn bloed ook.heb in september een hcg onderzoek gehad dat wil er vaak ook mee aan helpen zeide ze maar ik moest dan na het onderzoek nog wel een maand of 5 a 6 zelf proberen en daarna willen ze pas rond de tafel gaan zitten om te kijken of ze het kunnen inbrengen ofzo. Dus ik moet nog even geduld hebben maar de gynaecoloog dacht niet dat het zover zou komen ...maar ja zij kan makkelijk praten!!! Hoop echt dat ik volgende week een test in mijn handen heb met zwanger erop??
 
Veel liefs en succes allemaal met het wachten xx
 
 
Dat je daar zelf niet over mag beslissen jeetje kijk als je een half jaar bezig bent oke maar 2 jaar . En dsn nu nog 5 maanden moeten wachten. Vind dat eht erg mischien wil je uiteindelijk nog meer kinderen en je leeftijd gaat ook tikken natuurlijk. Hopelijk is het dit keer raak beertje.
 
Terug
Bovenaan