NOD rond 25 februari, wie nog meer?

Hoi meiden,

Mijn NOD ligt rond 24 januari.
Mijn cyclus schommelt tussen de 26 en 28 dagen...het wisselt elkaar elke maand netjes af (26-28-26-28)...
Helaas nog steeds niet zwanger. Hebben het allemaal precies "volgens het boekje" gedaan, maar tis nog niet gelukt!
Dus nu op naar de volgende ronde!
In ieder geval gezellig om elkaar op de hoogte te houden...

Groetjes Espritxx

Oeps...zie dat ik 24 januari heb geschreven...moet natuurlijk februari zijn!!

quote: Espritxx reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-01-2007 08:21:19'));

Oeps...zie dat ik 24 januari heb geschreven...moet natuurlijk februari zijn!!

Hoi,

Mijn NOD is 21 februari. Dit is onze 1e ronde na mijn miskraam in december. Ik moest eerst een menstruatie afwachten, en die kwam op dag 35 na de curettage.
Ik ga nu dus maar uit van een cyclus van 35 dagen (heb altijd al een cyclus tussen 30 en 35 dagen gehad).
We gaan voor ons 2e kindje. Bij ons 1e kindje  (een dochtertje van 2 jaar)  heeft het 1,5 jaar geduurd voordat ik zwanger was. De vorige keer ben ik gestopt met de pil, en de maand erna was ik meteen zwanger, maar dit is dus met 10 weken misgegaan.
Ik vind het wel weer spannend nu!

Iedereen veel succes met afwachten!!

groetjes Jos78

Hoi, we gaan er weer voor deze maand, wat duurt zo'n maand toch lang he!
Mijn NOD zit hoop ik nu op 24 februari, ik heb wel een vrij regelmatige cyclus, alleen vorige keer was het 26 dagen en daarvoor 28. We gaan dus voor de 3e ronde 2e kindje. Hopelijk hebben we aan het eind van de maand een leuk en positief bericht.
Ik probeer er maar niet zoveel mee bezig te zijn, is wel erg moeilijk !! De mannen hebben het maar makkelijk, vogels mij zijn die daar helemaal niet zo mee bezig !!!

groetjes natalie

Gezellig dat jullie allemaal meekletsen.

Ik ging revan uit dat mijn nod rond de 25e was, maar ik heb nu het idee dat het ook weleens eerder kan zijn.
Gisteren ben ik begonnen met ovu-testen, en die gaf al een vage testlijn aan.
Vanavond doe ik de 2e test.
Bij een cyclus van 32 dagen zou ik pas volgend weekend mijn ei hebben.
Kan zijn dat ik het me verbeeld, maar ik geloof dat ik wat steekjes rechts onder in mijn buik heb, en dat al een paar uurtjes.
ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Mickey

Hoi allemaal!

Welke merk ovulatietesten gebruiken jullie eigenlijk? En op welke dag in de cyclus begin je er dan mee? Ik heb ze nog nooit gebruikt, maar wil het wel gaan gebruiken.  
Bestellen jullie ze via internet?

groetjes Jos78  

Hoi Jos,

Ik heb de testen van matcare.
Besteld via l10.nl
Ik weet nog niet helemaal zeker of ze goed werken, want ik heb ze nog maar 1 keer gebruikt.
In de bijsluiter staat precies wanneer je moet beginnen met testen en hoe lang je ermee door moet gaan.
Ik ben bv. uitgegaan van een cylus van 29 dagen, dan begin je op dag 11 te testen totdat je een positieve test hebt.

Succes.

Groetjes Mickey79

Terug
Bovenaan