NOD rond 25 februari, wie nog meer?

Ik heb even een baaldag!
Ik dacht dat ik 7 feb. mijn ei zou hebben (uitgegaan van 35 dagen, zoals de vorige cyclus). Maar nu heb ik het vandaag al (was overduidelijk te voelen, kan echt niet missen). Gisteren zou dus de beste dag zijn geweest om te klussen, maar dit was net onze "rustdag", ha ha. We hadden natuurlijk gerekend op 5 en 6 februari.
Zou het nog iets uithalen als we vandaag nog klussen? Of was dit een gemiste kans?

groetjes Jos78

Hoi,

Als ik jou was zou ik vandaag zeker nog ff gaan klussen.
Als je er zin in hebt natuurlijk.

Veel plezier en succes.

Groetjes Mickey79

Hoi allemaal,

Even niet geweest.
We zitten druk in de klusweek. Hi hi.

Nog even en we gaan echt weer aftellen naar de NOD.
Mickey waarom gaan jij en je vriend nog niet voor het eggie voor een beebje?

Sesamstraat

hoi hoi

mijn NOD is ook rond 19 /20 feb. Echt spannend allemaal, leuk om er met elkaar over te kletsen. Dit is onze 2 e ronde /1 e kindje.
ga dan uit van een cyclus van 33 dagen ,was de vorige keer ook zo.Ben net vanaf december gestopt met de pil, dus spannende tijden!!
Sterkte allemaal
groetjes Chantal

quote: sesamstraat reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-02-2007 15:20:23'));

Hoi allemaal,

Even niet geweest.
We zitten druk in de klusweek. Hi hi.

Nog even en we gaan echt weer aftellen naar de NOD.
Mickey waarom gaan jij en je vriend nog niet voor het eggie voor een beebje?

Sesamstraat

Hoi,

De beslissing om met de pil te stoppen hebben mijn vriend en ik samen genomen.
Eerst wil ik graag ontpillen.
We hadden afgesproken na de carnaval voor het eggie te gaan, dan be ik 4 maand gestopt met de pil.
Nu dat moment dichterbij komt zit mijn vriend zich af te vragen of hij er echt wel klaar voor is.
Vandaar dat we nog niet voor het eggie gaan.

Groetjes Mickey79

hoi hoi,

Nu snap ik er even niks meer van!
Ik dacht dat ik maandag mijn eisprong voelde (had verwacht dat het woensdag zou zijn), maar datzelfde gevoel wat ik maandag had heb ik nu nog steeds. Een zeurend gevoel onder in mijn buik, en af en toe steekjes op de plek waar de eierstokken zitten. Ik heb vandaag ook een heel klein beetje rood slijmverlies gehad. Ik zit nu pas op dag 23 en heb altijd een cyclus van 33/34 dagen.
Normaal begint mijn menstruatie meteen met echt bloedverlies.

Heeft iemand van jullie dit ooit gehad?

groetjes jos78

Hoi,

Ik heb donderdag weer rood slijm verloren, vrijdag helemaal niks en vandaag weer een klein beetje rood slijm. Ik heb nu al sinds maandag een zeurend gevoel (zoals menstruatiepijn) in mijn buik. Een echte menstruatie is nog niet op gang gekomen (en zou ook veel te vroeg zijn). Geen idee wat dit nu is.

groetjes Jos78

Hoi Jos,

Ik kan me voorstellen dat je er niks meer van snapt.
Zou het misschien toch al innestelingsbloed zijn wat je verliest?
Ik heb er helaas geen verstand van.
Ben erg benieuwd wat het is.
Denk dat je gewoon even af moet wachten.

Als mijn nod inderdaad op 25 februari is, dan moet vandaag mijn ei zijn.
Vandaag nog geen ovu-test gedaan.
Wel iets meer slijm (denk ik)  en dacht vanmiddag even een steekje in mijn buik te voelen.
Nu volgens mij ook.
w8w8w8.

Liefs Mickey79

Terug
Bovenaan