NOD rond 27 april...wie kletst er mee?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben 31 jaar en ik heb in februari een mk gehad na 10 weken. Ik was zwanger in de 4e ronde. Na weer een keer ongesteld geweest te zijn, zijn we nu weer begonnen aan de 1e ronde. Afgelopen weekend heb ik mijn eisprong gehad dus de verwachting is dat ik rond de 27e april ongesteld moet worden. We zitten dus weer op het welbekende 'wachtbankje'.

Wie heeft er nog meer zijn NOD rond die tijd en heeft zin om af en toe eens hierover te kletsen?

Groetjes  Lisa  

Hey, ik wil wel af en toe even op dit forum kletsen. Ook ik heb afgelopen weekend mijn eisprong gehad (als het goed is) en moet dus nu ook alleen maar WACHTEN. De 26e of 27e zou ik ongesteld kunnen worden, maar daar hopen we natuurlijk niet op. We zitten nu in ronde 3, SPANNEND!!!

Groetjes!

Hoi kleuterjuffie,

Ja, spannend he! Is dit jullie eerste kindje? Van ons wel.

We hebben deze ronde voor het eerst ovulatietesten gebruikt omdat ik natuurlijk die mk heb gehad en niet zeker wist of mijn cyclus weer net zo regelmatig zou zijn als daarvoor. Normaal echt op de dag af 28 dagen en meestal voelde ik mijn eisprong ook nog eens dus dat is wel makkelijk.

Ben normaal gesproken niet zo'n kletser op dit forum alhoewel ik het wel een fijn forum vind. Ik lees meestal gewoon een beetje als ik zin heb, met name als we weer in de wacht zitten ;-)  Nu leek het me leuk om af en toe eens wat ervaringen uit te wisselen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten.

Hoe doe jij het bijvoorbeeld met drank en eten (rood vlees) ed in de wachtperiode? Ik probeer zo veel mogelijk te letten op wat ik eet en drink maar vraag me wel eens af of dat nou echt nodig is.

Ik ben trouwens 31 jaar. Jij?

Groetjes Lisa

Jaaaa, ik wil ook wel meekletsen... Want ik vind het wachten ZOO lang duren... En dan moeten jullie je voorstellen dat ik pas in de 1e ronde zit!! Nouja, ik hoop maar dat het nu alleen zo is omdat het nog zo 'nieuw' is. Mijn NOD is op de 24e; ik ben van plan de 27e te testen. We hebben al een geweldige knul van bijna 18 maanden oud..... Maar het kriebelt nu ZO! Laten we hopen dat we over 1 a 2 weken allemaal een positieve test in handen hebben

groetjes,
Kipling

hoi dames

ik ben 24 en  heb in januari een miskraam gehad en zit nu in de 2e ronde. als het goed is is mijn nod 25 april.
vind het wachten ook verschrikkelijk lees normaal ook alleen op dit forum maar had nu toch op eens de behoefte op met andere meiden te praten die in het zelfde schuitje zitten.

groetjes suzywan

ik ben trouwens in de wachtperiode ook voorzichtig met wat ik eet. ik drink geen alcohol maar probeer ook geen rood vlees enzo te eten.
is misschien een beetje overdreven maar ben gewoon extra voorzichtig omdat ik ale een keer mk heb gehad. mocht het dan weer fout gaan weet ik in ieder geval zeker dat ik er zelf niks aan kon doen.
dus Lisa je bent niet de enige hoor doe zo denkt!!

groetjes suzywan

Hey meiden,

ben meestal in mijn wachtperiode te vinden op dit forum. Voor heen las ik alleen maar de verhalen van anderen, maar nu vind ik het ook wel erg leuk om af en toe een berichtje achter te laten. Kon het ook vanavond niet laten om toch nog even te kijken....

In mijn wachtperiode drink ik geen drank en eet geen rood vlees. Voor het geval dat... Ik vind het ook helemaal niet moeilijk, want ik weet waarvoor ik het eventueel zou doen.

Ik heb mij eigenlijk nog helemaal niet voorgesteld: ik ben 23 jaar en wij hopen zwanger te raken van ons eerste kindje. En hopelijk hebben we over 2 weken allemaal positief nieuws.

Maar wachten is niet leuk. En ik ben er achter gekomen dat je lichaam je helemaal voor de gek kan houden. Ik voel van alles in mijn lichaam, maar de andere twee keren was dit geen zwangerschap. Wat het wel is geweest, voor mij een vraag.

Nog een fijne avond en tot snel! Groetjes!

Hallo allemaal!

Gezellig dat jullie mee willen kletsen.

Kipling: ik vond het ook in de eerste ronde al spannend hoor! Het kan zomaar in een keer raak zijn dus het is toch ook gewoon spannend.

Suzywan: ik denk wat eten betreft er hetzelfde over als jij. Door die miskraam wil je nu dat het 100% goed gaat alhoewel ik de vorige keer me ook heel netjes heb gedragen. Ik heb wel eens gelezen dat er in de wachtperiode nog helemaal geen 'lijntje' is met de 'baby' maar ik neem toch liever het zekere voor het onzekere.

Kleuterjuffie: ik las voorheen ook alleen maar en dan nog met name alleen in de wachtperiode. Volgens mij werkt het ook echt verslavend als je mee gaat kletsen. Maar ja, het is ook gezellig en zo helpen we elkaar een beetje door die spannende periode heen toch?

Je lichaam kan je inderdaad erg voor de gek houden. De ronde voordat ik de vorige keer zwanger was, was ik er ook van overtuigd dat ik zwanger was. Uiteindelijk een dag later dan zou moeten ongesteld geworden. Het zal me niets verbazen als ik wel zwanger was maar dat het meteen niet goed is gegaan. Heel veel 'zwangerschappen' schijnen te eindigen voordat je het weet en dan wordt je gewoon ongesteld.

Ik heb nu bijvoorbeeld gister en vandaag last van steken in mijn borst, af en toe. Waar dat nou weer vandaan komt?

Groetjes Lisa

Terug
Bovenaan