NOD rond 27 april...wie kletst er mee?

Welkom alle nieuwe meiden!

Grappig om te lezen dat er veel meiden zijn die eigenlijk in eerste instantie niet op het forum willen meekletsen maar het in de wachtperiode toch niet kunnen laten. Ikzelf zit in precies hetzelfde schuitje ;-)

Deze week wordt spannend! De week van hopelijk veel nieuwe zwangerschappen. Mijn nod is zondag 27 april. Denk niet dat ik kan wachten met testen. Als ik zondagavond nog steeds niet ongesteld ben dan ga ik vlak voordat ik naar bed ga testen.  

Laten jullie het wel weten wanneer je getest hebt of.....helaas ongesteld geworden bent?

Groetjes Lisa

hey lisa (en andere dames)

tuurlijk hou ik jullie op de hoogte! mijn nod is vrijdag, erg spannend.
mijn vriend is dit weekend weg maar als ik niet ongesteld wordt ga ik denk ik zondag als hij terug is testen. als ik dan zo lang kan wachten.
vorige keer heb ik een hele boel negatieve testen gehad voordat hij  positief was dus misschien kan ik beter paar dagen wachten.
maar ja wie weet valt er niks te testen en gaan we op naar de volgende ronde.
maar dat hopen we natuurlijk niet.
op naar een heleboel goede berichten deze week!
ik duim voor jullie

liefs suzy

Hey hallo,

Ik kom vrijdagmorgen ook wel even vertellen hoe het gegaan, want het wordt
een spannend weekend voor ons! Ga dus vrijdagochtend testen!
Heb wel al de hele dag krampen in m'n buik en steken in m'n onderrug dus
het kan best zijn dat ik wat eerder ongesteld ben...
Bij de kluskippies waren er ook wat met een cyclus van 23 dagen ofzo, we
kunnen dus nog alle kanten op! We wachten maar af!

Nog 5 nachtjes!hihi!

Liefs Joepie

Nou vooruit, ik doe mee. Ik ben net als mamavwout (hé, pssst, it's me!) mama van een zoontje van 3,5. In januari heb ik een miskraam gehad met 12 weken. Kindje bleek al gestopt met 9 weken. Even getwijfeld of we er wel meteen weer vol voor zouden gaan, maar we laten het maar gewoon aan moeder natuur over.
Ik heb heel heel heel sterk de indruk dat 't weer meteen raak is. (Ik ben een van de zeer weinige zeer verwende vrouwen die al zwanger worden van een vieze stoel...)

Vanochtend met hardlopen een gigahoge hartslag. Daaraan herkende ik het de vorige keer ook. En nu ik hier zo lees over steken in borsten denk ik die ook ineens te voelen. AAaargh!!!!! Bovendien doe ik een moord voor 7up, Sprite, maar bij voorkeur Spa groen...  (Had ik bij mijn zoontje ook, maar toen dronk ik het niet omdat ik er zo'n maagzuur van kreeg.)

De 28ste ben ik jarig, dus ik heb me voorgenomen pas dan te testen. Zou toch helemaal te woepie zijn....

Heel veel geluk allemaal!

Hallo allemaal, ik zou het erg leuk vinden om ook mee te kletsen op dit forum. Zal me even voorstellen. Ben 29 jaar en heb een super dochter van 19mnd. Zitten nu in ronde 1 voor ons tweede kindje. Mijn nod dag is 24 april. Vorige keer was het na 1 ronde raak, maar heb nu echt het gevoel dat het langer gaat duren. lijkt me erg leuk om er met jullie over te kletsen.

Nou...dezegebruikersnaambestaatal... zo kom je elkaar nog eens tegen. HAHAHA!!

Hallo!

Welkom aan alle nieuwe dames. Gezellig dat jullie meekletsen.

Suzy: knap als je zo lang kunt wachten! Wel lief om op je vriend te wachten. De mijne wil er tenminste erg graag bij zijn en ik wil dat trouwens ook. Heb je een regelmatige cyclus? Zo ja, dan is  de kans dus groot dat als je zondag gaat testen  (en dus nog niet ongesteld bent geworden) je daadwerkelijk zwanger bent! Ik  moest  de  vorige keer  op woensdag ongesteld worden maar was het donderdagavond nóg niet.  Ik heb een hele regelmatige cyclus (tenminste vóór de curretage) dus  het kon eigenlijk niet anders dan dat ik zwanger móest zijn en dat was dus ook zo.
Nu moet ik zondag ongesteld worden en ik denk dat we zondagavond gaan testen als ik nog niet ongesteld geworden ben. Ik denk niet dat ik het trek om nog een werkdag te gaan zitten wachten....hihihaha

Joepie: vrijdagochtend testen. Wat spannend!  Hou ons op de hoogte!

Dezegebruikersnaambestaatal:  wat een geweldige gebruikersnaam....moest er erg hard om lachen! Dat is inderdaad mazzel hebben dat je snel zwanger bent. Hopelijk  deze keer weer!  Aan de symptomen te lezen, geeft je lichaam al wel wat signalen af. Ikzelf heb nu andere 'klachten' dan bij de vorige korte zwangerschap. Inderdaad de steken in mijn borsten maar ook in mijn buik dus ik kan er nog geen peil op trekken. Hou ons maar op de hoogte!

Trotsemamavanmare: Wanneer ga je testen?  Donderdag al of  heb jij meer geduld dan ik hihi?

Groetjes Lisa

Tis jammer, maar ik ga door naar de volgende ronde...

Ik word echt gestoord van die onregelmatigheid. Ik was nu op dag 27. terwijl de langste keer wachten 37 dagen is geweest... Maar ja liever op dag 26 weten waar we aan toe zijn, dan maar hopen en alsnog dag 37 ongesteld worden.

Ik hoop dat ik jullie niet meer zie in de volgende etappe!! Succes met wachten, dames
...
Enne... dezegebruikersnaambestaatal... ik hoor het wel hè?!

Terug
Bovenaan