NOD rond 27 april...wie kletst er mee?

hey lisa

het helpt idd om deze spannende tijd door te komen door hier met elkaar te kletsen vind het ook verslavend denk echt een paar keer per dag nog ff snel kijken!!

die steken in de borst herken ik die heb ik ook en had ik toen het de vorige keer raak was ook. ik heb nu ook hele gevoelige tepels (dat had ik vorige keer niet) maar je weet het toch niet. mijn lichaam is na de mk zo veranderd dat ik niet meer weet wat ik wel en niet heb als ik ongesteld moet worden. ( of juist niet  natuurlijk!)

gezellig dat we ook samen kletsen op het forum bij: zwanger worden na een mk!

liefs suzy

Hoi Suzy,

Hmmm, dat is leuk om te horen van die steken in je borst. Ik had dat de vorige keer helemaal niet. Grappig, want gevoelige tepels had ik de vorige keer juist weer wel.

Laten we hopen dat het allemaal  tekens van zwangerschap zijn!

Ik ga nu even met mijn vriendinnetje op stap (ik ben lekker vrij op vrijdag). Ik zal vanmiddag nog even op het andere forum reageren.

Liefs Lisa

hoi lisa

zo geven we elkaar een beetje hoop haha!
nog een week wachten, oh duurt zo lang!

ik ben vandaag ook lekker vrij, ga ook lekker ff met vriendin ergens kopje thee drinken en ff shoppen. zal vanmiddag nog ff op ander forum checken

liefs suzy

Hallo allemaal,

Ik klets graag met jullie mee. Ik zal mij even voorstellen; ik ben 36 jaar en heb een zoon van 6. Nu in ronde 1. Erg spannend allemaal. Hebben lang getwijfeld over al dan geen 2e kindje, maar gaan er nu echt voor.
Van mijn eerste zoon was ik zo zwanger, maar weet dat gezien mijn leeftijd het nu veel langer kan duren. Ben er nu ook veel meer mee bezig; ook of het allemaal wel goed zal gaan

Hallo allemaal,

heb een  eerst alleen gelezen hier, want zit ook bij kluskippies wannabe moms
en vind daar al moeilijk om alles bij te houden, maar ik vind het zo leuk dat
we allemaal rond dezelfde tijd onze NOD hebben, vandaar...

Ik ben  Joepie (nickname)  en ben 25 jaar...we zitten nu in de 2e ronde van ons 1e
kindje...en 25 april heb ik m'n NOD...dat is op de dag van de bruiloft van
m'n zwager en schoonzus...Ik ga die ochtend ook een test doen, want
mocht het dan negatief zijn, dan doe ik vast een tampon in en kijk ik ook
niet de hele dag, omdat ik dan bang ben om ongesteld te worden en omdat
ik dan afleiding heb! En mocht het raak zijn, dan hebben we natuurlijk hele-
maal een fijne dag!
Kan ook nog zijn dat het negatief is en dat m'n ongesteldheid een paar
dagen later komt (langere cyclus, heb ze nu rond 27/28 dagen) of dat er
nog niet genoeg HCG-hormoon in m'n lichaam zit...we kunnen dus alle
kanten op!

Dames nog een weekje en iets meer en dan weten we meer! Ben heel
benieuwd of het hier snel gaat, want bij de kluskippies is er nog maar
één zwanger!

We duimen!

Groetjes Joepie

Leuk dat jullie ook hier komen kletsen Noortje en Joepie! Ik heb m'n NOD - denk ik - op 24 april, maar ik ga de 26e pas testen. Dan ben ik namelijk jarig
Zit pas in de 1e ronde en ben net met de pil gestopt, dus ik heb eigenlijk geen flauw idee wat m'n cyclus is. Dus de kans is groot dat ik gewoon een negatieve test in m'n hand heb dan en dat ik ook niet ongesteld ben. Nouja, we kunnen nu niets anders doen dan afwachten. Moeilijk he??? Nog iets meer dan een week....
groetjes,
Kipling

Hallo dames

Niet te vroeg testen hoor!
Bij de eerste heb ik wel 4 testen moeten doen; ik was wel erg misselijk en niet meer ongesteld, maar de test bleef in eerste instantie negatief
Vrees dat ik mijzelf toch niet kan beheersen de 27e.
Ben heeeel benieuwd bij jullie!

Groetjes

Hé meiden!

Lijkt me gezellig om mee te kletsen. Iedere maand denk ik, ik laat het fourm maar even zitten, ik ben er teveel mee bezig, maar dan komen we in de week vóór de waarheid en dan gaat het toch weer kriebelen!

Wij zitten in de 4e ronde voor ons 2e kindje. We hebben al een zoontje van 3,5 jaar. Van hem was ik in de 3e ronde zwanger. Ik weet niet precies hoe lang mijn cyclus is. Bij mijn zoontje was het 26-28 en op dag 37 positief getest. Nu 37 - 28 - 35, er lijkt geen touw aan vast te knopen dus. Ik ga proberen te wachten met testen tot dag 37. Dat is op 1 mei. Die dag is voor mij heel symbolisch, dus ik hoop zo lang te kunnen wachten...

Ik ben trouwens 29 jaar.

Succes met wachten allemaal!!

Terug
Bovenaan