NOD rond pakjesavond...

@Yolaana wat jammer! Hopelijk volgende ronde meer geluk! 
best frustrerend H P maar er is nog hoop aangezien je overtijd bent.. ? 
Li
 
Ik heb vanmorgen opnieuw getest (2 zelfs, just to be sure). Ik had er best een goed gevoel over nu, aangezien ik echt wel enige symptomen leek te voelen de afgelopen week (plus al meerdere dagen overtijd leek het). Maar toch waren beide testen negatief... 
Ik blijf het heel vreemd vinden, aangezien ik de 20e een 'piek' van de ovulatietest heb gehad. Alleen nu las ik net dat sommige vrouwen meerdere van die pieken (in een cyclus) kunnen hebben en dat er dus niet altijd een eisprong op volgt. Er is dus een kans dat dat het geval is. Hierdoor zijn die ovulatietesten naar mijn idee alleen wel enorm nutteloos ?. 
Uiteraard nog maar even afwachten tot ik echt ongesteld ben geworden, maar het ziet er niet naar uit dat dit nog iets positiefs op kan leveren deze maand. 
 
@H P Ah wat shit van die negatieve tests ... Als je symptonen hebt, zou het misschien toch nog kunnen over een paar dagen?

Over die meerdere pieken in een cyclus: ik heb daar ook wat over gelezen... Ik was daar een beetje op aan 't Googlen, omdat ik zelf zoiets leek te hebben vorige maand (toen mijn cyclus dus over de 50 dagen was). Ik had die maand van die dipstick ovulatietesten gebruikt en had vruchtbare afscheiding gespot, dus ik dacht de ovulatie gehad te hebben... Op verwachte NOD een zwangerschapstest gedaan, maar negatief. En toen opeens kreeg ik die week weer transparante afscheiding? Dus ik dacht ik ga nog eens testen met ovulatietesten (met CB ditmaal). En ja hoor; twee dagen een smiley... Ik dacht echt HUH? En 14 dagen daarna werd ik ongesteld. 

Nu twijfel ik nog steeds of ik bij die eerste dipsticks verkeerd heb ingeschat of de piek er was. Dus sindsdien gebruik ik die van CB, want dan is het tenminste duidelijk met zo'n smiley.  

Nou hoeft dit niet hetzelfde bij jou zo te zijn natuurlijk... Maar als het wel zo is, hou je ovulatietesten etc. in de gaten, want bij mij kwam die dus nog! 

Ohja en deze maand hield ik dus ook even een slag om de arm toen ik de postieve ovulatietesten kreeg, maar dit keer was het dus wel gewoon een cyclus van 28 dagen. En nu hoop ik dat dat volgende maand ook zo is maar dat wordt weer afwachten!
 
[quote quote=10510543]Hier eindelijk duidelijkheid. Ben ongesteld geworden.. Komende maand maar weer proberen ?[/quote]
Jammer @Yolaana :-(
Echt die dagen voor NOD zijn echt niet te doen inderdaad... Ik ga proberen hier volgende maand wat relaxter in te staan, of het lukt is een tweede ;-) 
 
[quote quote=10511543]@H P Ah wat shit van die negatieve tests … Als je symptonen hebt, zou het misschien toch nog kunnen over een paar dagen? Over die meerdere pieken in een cyclus: ik heb daar ook wat over gelezen… Ik was daar een beetje op aan ’t Googlen, omdat ik zelf zoiets leek te hebben vorige maand (toen mijn cyclus dus over de 50 dagen was). Ik had die maand van die dipstick ovulatietesten gebruikt en had vruchtbare afscheiding gespot, dus ik dacht de ovulatie gehad te hebben… Op verwachte NOD een zwangerschapstest gedaan, maar negatief. En toen opeens kreeg ik die week weer transparante afscheiding? Dus ik dacht ik ga nog eens testen met ovulatietesten (met CB ditmaal). En ja hoor; twee dagen een smiley… Ik dacht echt HUH? En 14 dagen daarna werd ik ongesteld. Nu twijfel ik nog steeds of ik bij die eerste dipsticks verkeerd heb ingeschat of de piek er was. Dus sindsdien gebruik ik die van CB, want dan is het tenminste duidelijk met zo’n smiley. Nou hoeft dit niet hetzelfde bij jou zo te zijn natuurlijk… Maar als het wel zo is, hou je ovulatietesten etc. in de gaten, want bij mij kwam die dus nog! Ohja en deze maand hield ik dus ook even een slag om de arm toen ik de postieve ovulatietesten kreeg, maar dit keer was het dus wel gewoon een cyclus van 28 dagen. En nu hoop ik dat dat volgende maand ook zo is maar dat wordt weer afwachten![/quote]
Ik heb dus denk ik hetzelfde gehad als wat jij omschrijft. De 20e had ik een smiley (CB test) maar een week later had ik weer de afscheiding die ik normaal rond m'n eisprong heb. Ik dacht echter dat ik het dus al gehad had, m'n vriend was in die dagen ook niet thuis en heb dus ook niet getest. Nu is dat dus wel precies 14 dagen geleden en ben ik vanmorgen dus toch ongesteld geworden ?
Het lijkt er dus op dat ik twee pieken (met een week ertussen) heb gehad, maar waarbij m'n eisprong dus pas de tweede keer was ?
Aankomende cyclus dus inderdaad maar nóg beter in de gaten houden en niet na een smiley er vanuit gaan dat dat ook meteen de eisprong was... 
 
Terug
Bovenaan