NOD rond pakjesavond...

@Li en Maria H wat enorm balen zeg!
En @MariaH ik begrijp wat je bedoelt, dat had ik vorige maand precies hetzelfde, ook qua borsten en soms een beetje misselijk (terwijl ik dat normaal nooit ben) maar toen toch ongesteld geworden. Die zelfde 'symptomen' heb ik nu weer, maar durf daar dus sinds vorige maand eigenlijk ook niets meer achter te zoeken.
 
Ik begin ook steeds meer twijfels te krijgen. Gisteren en vanmorgen wel redelijk misselijk en ook nogsteeds gevoelige borsten. Maar dan begin ik weer te twijfelen of ik toevallig misselijk door iets anders zou kunnen zijn... Net voor de zekerheid toch maar een test gekocht hier in Portugal bij een apotheek (ze keken me wel raar aan had ik het gevoel ?).
Ook zo lastig dat mijn cyclus zo enorm onregelmatig is. Maar aangezien ik op 20 november volgens m'n ovulatietest een 'piek' had, zou ik verwachten ongeveer vandaag of morgen m'n NOD te hebben, toch? (Begin overal aan te twijfelen sorry voor m'n wirwar aan gedachten ?)
 
Spannend @H P! Gelukkig weet je inmiddels hoe ze werken en hoef je niet voor het eerst een (Portugese) gebruiksaanwijzing te ontleden ? 
Klinkt goed dat je in ieder geval nog niet ongesteld bent geworden!! Wie weet ??
 
Haha ja precies, dat zou een ramp zijn geweest als ik die gebruiksaanwijzing had moeten ontleden ?
Jazeker, ik houd jullie op de hoogte!
 
Pfff wat is dit zenuwslopend. Mijn cyclus is de laatste maanden steeds 28-29 dagen geweest. Zit nu op dag 30 en nog geen bloed. Zwangerschapstest vanmorgen was negatief. Net een early gedaan, ook negatief… Morgenvroeg die early nog maar eens doen als ik nog steeds niet ongesteld ben.. Dit is wel echt weer typisch iets voor mij, wat een mindfuck..

H P, ik ben heel benieuwd wat er bij jou uit gaat komen uit de test!
 
@Yolaana Enorme mindfuck inderdaad, ik begrijp je helemaal! Heb je wel enige symptomen? Of kun je daar (net als ik) wat dat betreft ook geen touw aan vast knopen? 
Bij mij is er verder ook nog niets veranderd. Wel vandaag tijdens een wandeling weer redelijk misselijk net als gisteren en eergisteren na het sporten. Morgen denk ik toch maar sneaky de test proberen te doen als er vannacht nog niets veranderd is... 
 
Terug
Bovenaan