NOD rond tussen 5 en 15 januari

Hey Kimbly,
mijn vorige keer werd ik zelf wel blij van de testen van clearbleu. Die gaven mij duidelijk antwoord en ook over hoe lang je al eventueel zwanger bent. Ze zijn iets duurder maar ik vond ze fijn.
succes ermee!
 
 
Hoi Felice, 
ik heb juist gehoord dat die van clean blue minder gevoelig zijn en dus meer HCG nodig hebben. Aangezien ik zondag ongeveer 5 dagen voor NOD zit denk ik niet dat die iets uit zouden wijzen mocht ik zwanger zijn...
 
Goedenavond, 
Ik lees en praat graag mee. Want wat is het allemaal spannend en alhoewel mijn vriend er ook veel mee bezig is, is het ook fijn om met wat vrouwen hierover te hebben.
2 december heb ik een miskraam gehad na 7 weken zwanger te zijn geweest (was de eerste zwangerschap). Dit is geeindigd in een bloeding die vrij veel leuk in een menstruatie. 
27 december had ik een positieve ovulatie en daar hebben mijn vriend en ik goed gebruik van gemaakt :)
Op basis van de cyclus voor mijn miskraam zou ik mijn NOD 12 januari hebben. Super spannend! 
 
 "leek op een menstruatie" had er moeten staan. 
Klopt het dat het bewerken van je reactie niet kan of niet werkt? 
 
Hoi meiden, 
Ik ben even wat daagjes offline gewees.
Wat leuk om te zien dat er weer wat meiden met ons mee komen kletsen.
Spannend allemaal.
Ik had gisteren een dikke positieve ovulatietest, dus wij zijn volop aan de klus...
Willen hem natuurlijk volledig benutten.
Mijn dochters zijn bij hun vader en ik heb besloten oud en nieuw lekker samen met mijn vriend te vieren onder het genot van lekker eten en een gezellige film.
Moet nieuwjaarsdag ook gewoon werken.
Ik heb 2 meiden, 1 van 5 en 1 van 3.
gezellige bedoeling dus.
Ben al een beetje aan het pijlen bij ze hoe ze het zouden vinden om een broertje of zusje te krijgen....
Jaaaaa leuk!!
hahaha, dus maar hopen :)
 
Tjonge... wachten duurt wel lang! Haha!
Mijn NOD is rond 6 januari. Vannacht veel last van mn onderbuik gehad en wat last van winderigheid... vorige nacht ook al.
En gevoeligere borsten...
Hoop zo dat ik mezelf niet voor de gek houd. Is pas de eerste keer ooit dat we proberen. Dus hou mezelf maar voor dat het vast niet in een keer raak zal zijn. Maar het is wel spannend zo... ?
 
Spannend! Mijn NOD is rond de 8e! 
Maar nu al slecht gevoel ? ga er nu alweer vanuit dat het niks word!! 
Herkenbaar?! 
Succes meiden!  We gaan weer spannende tijd tegemoet! 
 
 
Nou oudejaarsdag toch maar een vroege test van de action gedaan maar hartstikke negatief :( nu maar afwachten of vrijdag de menstruatie komt...
 
Terug
Bovenaan