NOD september 2018..

Ik had trouwens net niet zoveel te doen dus ik heb de topics van NOD juli en NOD augustus afgestruind. In julie waren en 13 zwangschappen aangekondigd en in augustus 11.

Hahahahahaha ik als beta wetenschapper hou van dit soort statistiek!! Weet je toevallig ook in welke ronde iedereen zwanger is geworden ?

Gaan we even door met getallen: we hebben met vandaag erbij 40% van de maand september gehad. Met 4 positieve testen. Gaan we einde van de maand dus op 10 uitkomen als deze trend zich voortzet. September is een dag korter dan augustus en juli, dus logisch ?

Draai ook al een tijdje mee op het forum. Volgens mij valt het mee, maar idd het is nog maar de 12e.
kop van noord holland Den helder.
Heb trouwens ook 2 katten.(ragdoll en een htkk) :)

Ik verwacht dat mn nod de 25e. Dus nu fijn ff afleiding zoeken haha.
Ik woon ook in de achterhoek, half uurtje ongeveer van arnhem af?

Ik omgeving van Nijmegen.
En ik ga ook goed op statistiek!? Ondanks dat ik vind dat je je persoonlijke situatie er niet mee mag vergelijken, vind ik het een geruststelling dat 70% zwanger is binnen 6 maanden (ik ga nu ronde 5 in). Al moet ik bekennen dat ik het idee heb dat mijn cyclus nu pas echt een beetje stabiel wordt.

[quote quote=10108454]Gaan we even door met getallen: we hebben met vandaag erbij 40% van de maand september gehad. Met 4 positieve testen. Gaan we einde van de maand dus op 10 uitkomen als deze trend zich voortzet. [/quote]
Aan de andere kant had Juli in totaal 77 pagina's aan forumposts en augustus slechts 53 pagina's. Aangezien wij nu al op 64 zitten moeten we toch nog veel goeds verwachten...Maar waarschijnlijk zijn wij met zijn allen gewoon onwijs grote kletsers... :D

Even alle katten-Posts eraf halen dwaallichtje ? Scheelt een boel pagina's hahaha
Die 70% is hier helaas niet van toepassing ?
hoe dan ook: ik ben sinds vanmiddag ineens mevrouwtje ongeduld. Sinds m'n temperatuurdaling vanmorgen (fijn dat ik daar mee ben begonnen ?) heb ik er wederom geen vertrouwen meer in. Tegen anderen kan ik heel goed zeggen: zolang je niet ongesteld bent moed houden! Maar voor mezelf... Hahah. Is t al bijna vrijdag? Ik wil zekerheid. 

Terug
Bovenaan