NOD september 2018..

Ik lees al een tijdje mee, maar ga nu toch is reageren. 
Gefelifiteerd @Avb89!
Zelf zit ik in ronde 3, nu 4 dagen overtijd maar zwangerschapstest blijft negatief. Iemand enig idee hoe dit komt?
Wat een onzekerheid...
 
Avb89, zo blij voor je! Gefeliciteerd.
Voor mij is het inderdaad mijn eerste zwangerschap & kindje. Voel me behoorlijk zwanger en heb veel klachten, maar ik ben vooral heel gelukkig. 16-10 gaan we naar de verloskundige en dan krijg ik ook een echo! Ben echt aan het aftellen, Hihi 
 
Gisteren een week over tijd, en ja hoor! Clearblue geeft 3+ aan!! ?
Drie maanden terug nog geopereerd aan een bbz, dus ik knijp hem nog wel een beetje tot ik hem gezien dat het vruchtje op de goede plek zit.
Hele week erg gevoelig voor geurtjes en gespannene borsten, dat lijkt vandaag ineens weer een heel stuk minder, dus ik ben er nog niet echt gerust op. Voorlopig iig nog geen bloed of krampen, dus laat ik daar maar aan vasthouden.
Gefeliciteerd allemaal met een positieve test en succes voor degenen die opgaan voor een nieuwe ronde!
 
Oh MarijeDG tijdje niets gehoord van je! Wat een goed nieuws!! Jij bent dan nr 20 deze maand ? Gefeliciteerd! 
debster  , jouw "kennen" we ook al yoch? Leuk dat je er weer bent in dat geval ,) 
miss dat je nu wat later je eisprong hebt of een langere l fase. (Tijd die je ei neemt om in te nestelen)dat kan ook terwijl hij niet ingenesteld heeft. Nog even geduld helaas :( morgen of over 2 dagen nog eens testen denk ik. 
 
 
Gefeliciteerd MarijeDG.
 
Jaa klopt één keer eerder gereageerd Citrus. 
Heb nog geen idee wanneer mijn eisprong is of is geweest. Dus dat kan inderdaad. Wil proberen tot woensdag te wachten. Dan een week overtijd. Maar poeh wachten is moeilijk.. Wil zo graag iets weten, snap best als t nog niet is gelukt.. Maar dan wil ik dat weten??
Vind het erg leuk om mee te lezen!!
 
Marije snap ik! Ik duim voor je mee dat hij op het juiste plekje zit en blijft :)
Debsterrr nou niks mis met mijn geheugen blijkbaar haha.
Ja dan kruipen de dagen voorbij he? Niet normaal meer. Kom je gezellig verder kletsen in het volgende forum? Daar zitten er meer op het wachtbankje voor oktober :)  hij heet "het nieuwe wachten nod oktober 2018"  zoiets... 
Slaap lekker voor nu! 
 
Terug
Bovenaan