NOD september 2018..

Dames september is blijkbaar een goede maand 19 aankondigingen van zwangerschappen!
Ik heb het een beetje bijgehouden. Blauw toch maar bij augustus gerekend en Pieny in septbember (aankondiging in oktober topic).
In juli waren het er dus 13 en in augustus 12. Voor iedereen die dit soort statistieken wel leuk vind :D
 
Hallo allemaal, 
13 september week voor mijn menstruatie had ik bloedverlies. 1e dag bloedverlies met kleine stolsels en buikkrampen ,2&3 hele lichte bloedingen dag 4 bruine afscheiding en dag 5 alleen maar roze slijm verloren 1 keer. Normaal bloed ik best veel, en het duurt wel zeker 6/7 dagen. Nou ik dacht dus dat dit gewoon menstruatie was , maar sinds 2 dagen ben ik misselijk en heb ik gevoelige borsten. Ik heb ook af entoe krampjes rechts in mijn onderbuik en heb gele afscheiding.. 
 
is er iemand die weet wat het kan zijn? 
 
Leuk die statistieken dwaallichtje
hij was echt verrast kon en kan het biet geloven nog
ik had een fopspeen met mijn papa is de beste en daar Mn testen achterop geplakt vanmorgen vroeg die nog heb niet gedroomd he. Echt heel leuk.
bij mij zelf is het ook niet geland nog. Ik voel ook nauwelijks wat af en toe soort warm in mn buik en veel plopjes en rommelende darmen geen gevoelige borsten of steken ook niet misselijk wel best wat dikkere witte afscheiding ?details details sorry.
zo zie je maar dat bij iedereen zo anders is.
miss is Mn hcg nog niet op zn hoogte punt morgen weer test of het streepje eruit knalt
 
@anoniememoeder ik had ook precies week voor mijn NOD flink bloed verlies precies toen ik op de wc zat 2 dagen nog steeds met afvegen en toen niets meer week later positieve test
 
@CLB hoe gaat het met jou? Is dit je eerste zwangerschap? Heb je veel symptomen Wnnr staat je eerste afspraak bij de verloskundige gepland? 
Ik ga maandag bellen
 
Hey dames, proficiat aan de gene die zwanger zijn. ?
Zoals ik hier al had vermeld kreeg ik 6 september mijn regels door tot 10 September daarna weer 20 september tot 23 september. 24 september niks 25ste bruine afscheiding bij afvegen. Nu vandaag heel veel bruine afscheiding en moet echt maandverband en regelmatig veranderen door de hoeveelheid.
Iemand hier nog een verklaring voor ?
Ook mijn borsten zijn super gevoelig en ik voel mij ziek vooral heel moe ( kan door ijzer tekort komen natuurlijk die ik nu misschien oploop door 3 keer op 1 maand mijn maandstonden te krijgen) ??
 
Terug
Bovenaan