NOD september 2020

<p>Hoi dames, </p><p>Mijn menstruatie is vannacht doorgebroken dus weer vol goede moed door naar de volgende ronde.. meer dames die hun NOD in september verwachten?</p>

Vandaag is de menstruatie doorgekomen, dus ik ga mee naar september. Het zal de 7de ronde worden. Ik ga al maar weer ovulatietesten bestellen!

Welkom Ine en gebruiker. Wat een balen weer.. succes in her ziekenhuis vandaag gebruiker. En Ine ook weer succes deze ronde. Welke ovulatietesten gebruik jij? Ik ga deze ronde (2e pas) die van CB proberen. 

Ik voeg mij ook bij deze groep dames! 
Even nog geen pijl op te trekken tot ovulatie bekend is maar voor nu NOD op 3 september. 
Ik ben 5 september jarig.. zou toch wel een mooi cadeau zijn als het lukt! 
@beginnendedroom ik heb voor nu eerst de ovulatietesten van action gehaald, begin denk ik op 18/19 augustus. 

@ beginnendedroom: Ik heb vorige cyclus zowel met de dipstick van sensitest getest als met de paarse van clearblue. Ik heb met beide op dezelfde dag postief getest, dus ik ga voor de goedkope van sensitest deze ronde. Deze ronde ben ik onmiddellijk gestopt met testen bij de eerste positieve, maar denk dat ik nu nog net iets langer ga doortesten. Ik gebruik trouwens de app premom om mijn ovulatietesten in te lezen en deze geeft dan ook duidelijk aan of het donkerder is dan het controlestreepje. Ik vond dat wel fijn zo is er geen twijfel.
Ik ga ook rond 18 augustus terug starten met testen! Dan ben ik zeker op tijd begonnen.
Ik zet mijn NOD momenteel op 15 september.

He meiden,
Ik ga me ook bij jullie voegen. NOD 5sept
Eisprong tot nu toe elke x voelen aankomen op dag 13 en/of 14 steken, zal rond die koers vast wel springen, voor de zekerheid klussen wij dan nog door, met om de dag soms n x dgls, tot dag 17. 

Nu de 4e ronde in, 25,26,26 dus ik ben blij dat t regelmatig is hoef ik geen ovulatietest te gebruiken. LF is gemiddeld 12d ook 1x 11d. 

Succes 

Voor mij is testen gelukkig niet nodig. Door de medicatie weet ik dat binnen 36uur de eisprong aanwezig is. Hebben jullie ook gemeenschap voor de eisprong? Mij vertellen ze altijd dat het beter is als er al zwemmers aanwezig zijn voor de eisprong.

Terug
Bovenaan