NOD september 2020

Hi meiden, Ik meld me ook weer. Vandaag helaas m'n ongesteldheid doorgekomen op naar ronde 9. Vandaag een beetje een baaldag gehad en voor het eerst ook echt om moeten huilen bij m'n man dat ik ongesteld was geworden. Iedereen om me heen wordt (perongeluk) zwanger... maar goed vanaf morgen weer met alle positiviteit de volgende ronde tegemoet. Mijn NOD is denk ik 9 september. Dat het maar een mooie maand mag worden voor ons allemaal ???

Hoihoi allemaal,
ik weet niet of ik aan mag sluiten daar het eind aug is. Ik kan namelijk geen topic vinden van augustus, ik verwacht mijn NOD op 29/30 aug als ik een cyclus heb van 30 dagen. Ik ben nu bezig met ovulatie testen om mijn eisprong te vinden.
Dit is onze 1e ronde dat we serieus bezig zijn ook 1e keer met ovulatie testen. Dit is mijn 3e cyclus na het stoppen van de pil. 

dus ik ben zo benieuwd of het gaat lukken.
groetjes ?

Hoi Dames, hoe gaat het allemaal met jullie? Gebruiker..94 hoe was het in het ziekenhuis? Hoe voel jij je op het moment? Veel last van de injecties? Wij hebben niet heel bewust gemeenschap voor de eisprong.
Ine wat een goede tip van jou die app. Zelf begin ik met de ovatietesten van de etos en bij twijfel wil ik die van CB gebruiken met smiley.. jij ook weer deze week begonnen? En omeltje ook? Het zou inderdaad een mooi cadeau zijn. 
mamadtje wat fijn dat je zo kan rekenen op je eigen gevoel. Dat bespaard je een hoop geleur met die ovulatietesten. Succes weer deze ronde. 
lolita wat balen zeg. Hopelijk snel ook bij jullie positief resultaat. 
babybh natuurlijk ben je welkom. Wat een spannend allemaal. Je eisprong al gevonden? Succes. Ik ben deze week ( voor het eerst ) begonnen met ovulatietesten. Ik ben erg benieuwd.  

He dames,
Het is rustig hier in NOD sept;)
Ik ga nu ongeveer de vruchtbare periode in, de leukste dagen Vd maand.
Wat voor behandeling krijg je gerbruiker94? Wij hebben idd t liefst gemeenschap voor de eisprong, als ik t mag plannen graag de dag tevoren ?.

Hallo dames, 
Ik hoop dat ik nog mag aansluiten. Vorige maand besloten om voor ons 2e kindje te gaan, helaas gisteren ongesteld geworden dus we gaan voor de 2e ronde! 
Volgende week mijn vruchtbare periode en dan hopelijk rond 12 september goed nieuws.
Ik vind het toch allemaal weer super spannend! 
Weet iemand trouwens hoe je je naam aan kunt passen? 

Ha Dames, 
@beginnendedroom yes ik ben ook begonnen gisteren maar nog erg vage streepjes nog geen positieve test. Wel alvast om de dag gezellig aan het maken. op welk moment van de dag doe jij de test? En letten je hierbij ook goed op het niet te veel drinken van te voren? vind dat soms nog wat lastig.. Ik probeer deze maand met de action testen en dan hoop ik 'm te vinden, zo niet ga ik denk ik die van CB halen volgende ronde. 
@gebruiker611209 je kan bovenin op je naam/profiel klikken en dan naar mijn ouders van nu gaan. Daar kan je een forumnaam typen :)  en Welkom! leuk dat je aansluit. 
@MamaDtje haha ik hoop dat je deze maand perfect plant ;-)

Heeft iemand van jullie toevallig een mirena spiraal gehad? Ik merk dat ik sinds deze eruit is meer last heb van misselijkheid en vermoeidheid een week voor en tot mijn periode. Ik geloof dat dit de progesteron is, herkennen jullie dit na het stoppen met anticonceptie?

Gebruiker..09 natuurlijk mag je aansluiten. Wat jammer dat je ongesteld bent geworden.  Na hoeveel rondes was het raak met je eerste kindje?
omeletje.. ik had vanmorgen een positieve test met de paarse CB. Die moet je testen met je ochtend urine.. ik doe ook nog met etos testen einde van de middag. De etos testen bewaar ik om te kunnen zien of hij oploopt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik zonder ovulatietest niet had gedacht nu rond mijn eisprong te zitten..  vanmorgen maar gelijk gezellig gemaakt. En eergisteren ook..
Ik heb ruim een jaar geleden ook mijn mirena laten verwijderen en ik herken de klachten van misselijkheid en vermoeidheid. Ik had ook gehoopt minder emotioneel te zijn dan, maar helaas haha..

Moe en misselijk was ik idd ook na het stoppen met de pil. Dat is sinds vorige maand wel een stuk minder. Eerste 2 maanden vrij hevig. Weet niet of dit klopt of toeval is? 

@ begindedroom op welke dag in je cyclus is ie nu positief omdat je t niet had verwacht? En wat is gebruikelijk?

Terug
Bovenaan