NOD september 2020

Ondertussen zitten ik op CD 11, en ben net begonnen met de ovulatietesten. Momenteel nog maar een vaag streepje, maar ik had eigenlijk niets anders verwacht. Mijn cyclus is niet echt regelmatig maar de laatste gaan eerder naar de 38 dagen. Daarmee rekening houdende verwacht ik pas echt een positieve test tussen 30/8 en 2/9. Maar voor alle zekerheid toch maar al gestart.

mama Dtje ik zit nu op dag 13.. en ik heb getest met digitale advanced ovulatietest van CB welke je 4 ipv 2 vruchtbaarheidsdagen aangeeft. Voor een normale cyclus zou het vrij logisch zijn dat hij dus nu al positief is, maar ik heb laatst een cyclus gehad van ruim 32 dagen waardoor ik dus mijn ovulatie nu iets later had verwacht...

Hoi,
Ik sluit me ook "graag" - ;) - aan bij jullie. Gister is mijn menstruatie doorgekomen dus september = nieuwe ronde nieuwe kansen.
Ik gebruik de ovulatietesten van de Action, heb ook van die dip sticks van Sensitest liggen maar ben meer fan van de midstream want dat kan ik ook op mijn werk doen mocht het nodig zijn. Ik had overigens een te hoog gehalte aan prolactine in mijn bloed maar heb capsules met ashwagandha gekocht, een natuurlijke manier om de prolactine lager te krijgen.
Succes allemaal! (Klinkt een beetje raar misschien maar toch.)

Daar zijn we weer, op naar de volgende ronde. 
Gisteren weer ongesteld geworden.
Verwacht mijn NOD op 13 September.
Veel succes voor alle meiden in de maand september??

???

Kopiëer dit bericht en voeg je NOD toe :) 

Liesjex NOD: 1 September
Omeletje NOD: 3 September 
Mama Dtje NOD: 5 September
Beginnendedroom NOD: 6 September 
Lolita NOD: 9 September
Gebruiker611209 NOD: 12 September
Dromertje NOD: 13 September
Ine NOD: 15 September
JamieV NOD: 18 September

@beginnendedroom ik was bij mijn eerste kind meteen de eerste ronde zwanger, maar dat is inmiddels 5 jaar geleden. Ben soms heel bang dat het niet gaat lukken omdat ik "wat ouder" ben. Ik wordt 34. Maar hoop dat dit geen probleem gaat zijn...
@omeletje ik heb de mirena er een jaar geleden uit laten halen (merkte dat ik er last van had) en dit was juist weg toen hij eruit was... naar dat jij wel klachten ervaart :-(
Wat een spannende periode, ik hoop voor ons allemaal op snel goed nieuws! 

Terug
Bovenaan