NOD september 2020

Haha idd veel de 28e! Hopelijk allemaal geluk deze maand.
Ik sta zelf nog op de 21e, maar werkelijk géén idee of en wanneer ik mijn eisprong heb gehad, of dat ie zelfs nog komt. Een groot vraagteken nog. Ik heb nog 1 x een donker ovulatie streepje gehad die ik echt in de buurt van positief vind komen, maar tussen deze donkere testen zat een week verschil. Geen touw aan vast te knopen dus, haha.

Haha wat toevallig zeg zoveel dames de 28ste.
Bij mijn vorige zwangerschap had ik 5 dagen voor mijn NOD een positieve zwangerschapstest. Daarom heb ik nu weer 5 dagen voor mijn NOD-gestest, maar helaas.
Ik heb niet het gevoel ook dat het bij mij raak is.. 

Ik hoop dat het voor de mensen waarbij het langer duurt en de rest ook natuurlijk snel raak mag zijn! 
Ik verplaats mijn NOD aangezien ik deze keer cyclusdas 13 al positieve test had ga ik uit van 28 dagen cyclus deze maand. 

JamieV NOD: 18 September
BelgoGermano: 20-22 September
LautjeF: 21 September
Gebruiker10243588: 21 September
Mamarood: 21 september
Poppy: 23 september
Droommaarzacht 26 september
Gebruiker: 28 september
CherryBlossom: 28 september
Mama-Dtje: 28 september
Astrid-lynn 28 september 
Juliaa: 29 september 
ITVS: ? 30 september

Goedemorgen dames! 
Ik was even wat afzijdig de afgelopen dagen omdat ik erg gefrustreerd was. Hele week ovulatietesten gedaan en geen smiley gekregen nog. Ik hou er nu mee op, ik merk aan mijn slijm dat er niks vruchtbaars meer gebeurd de komende tijd.. 
Ik denk dat ik dan dus toch vorige week al (op dag 9!!! van mijn cyclus) mijn eisprong heb gehad. 
Als ik daarvan uitga heb ik een enorm korte cyclus deze maand en NOD op 26/27 september, mijn vorige menstruatie begon op 4 sep. 
Ik had zo goede hoop dat ik deze ronde met de CB ovulatietesten mijn ei zou vinden maar helaas... :(
iemand wel eens vaker een korte cyclus gehad? 

Iedereen heel veel succes!!!

[quote quote=10356570]Hele andere vraag hè…. Mijn gebruikersnaam is een nummer, maar hoe krijg je een gebruikersnaam met ‘naam’ ;)?[/quote]
Als je op je naam rechtsboven klikt en dan "Mijn ouders van nu" kan je je naam aanpassen :) In ieder geval op mijn telefoon maar denk dat het op een computer hetzelfde is.
Ik heb vanochtend met ochtendurine toch nog de 2de early test er tegenaan gegooid en die was helaas negatief, en de bekende krampen zijn een uurtje geleden begonnen.

Terug
Bovenaan