NOD september 2020

@Jamiev jammer zeg! 
@Juliaa inderdaad beetje gekke reactie van een gynocoloog. Beetje gek.
@ Omeletje ik heb pas 2 cyclussen gebad van 31 en nu 28 dus geen ervaring mee. Hoef je niet zo heel lang te wachten misschien een voordeeltje?

@JamieV heel jammer ??

Meer van jullie die last hebben van 'van alles'? 
Tot de ov test ik. Na de ov is het de eerste paar dagen rustig. Zo het is gebeurt. Kan er nu niks meer aan veranderen.  En na 5 dagen begint in er vanalles te rommelen. Zit nu dag 8 dpo en nog 6 dagen voor NOD. Bij ieder 'ietsje' denk ik iedere maand weer, zou het deze keer raak zijn? 

Gebruiker 159 ik ben bij de huisarts terecht gekomen omdat ik eerder ontsteking heb gehad. Doorverwezen naar gyn en toen kwamen de onderzoeken. En had ik een verstopte eileider, operatief verwijderd. Endometriose ontdekt en ook weg gebrand. zo zijn we alweer tijdje verder, en mogen we dinsdag weer langs komen. Zijn eigenlijk benieuwd waarvoor, aangezien we telefonisch gebeld zijn na operatie. Maar zie het allemaal wel. 
De hoop dat  het Op de normale manier mag gebeuren hoop ik nog steeds. 

Wauw heftig zeg sinds januari al 2x MK. Hoe ervaar je zo iets zelf? 

Ik vond best moeilijk achteraf

Bedankt voor jullie reactie meiden.. deze ronde maar afwachten wat er gebeurd dan haha. Fijn dat het bij jullie zo regelmatig is! 

@Kimmiex ja dat herken ik zeker! Ik heb nu wel door dat ik gewoon erg reageer op progesteron sinds ik geen anticonceptie meer gebruik. Echt de twee weken naar mijn volgende menstruatie toe heb ik al last van moeheid, misselijkheid etc. eerst dacht ik iedere keer oeh, veelbelovend... Maar nu toch wel echt door dat dit niks zegt en het door progesteron komt. Dus ik schuif nu ook alles af onder die noemer om mijn hoop niet (te)hoog te houden iedere keer. (verschillende testjes zijn de revue al gepasseerd in de afgelopen maanden en omo wit is toch erg frustrerend). 

@omeletje
Zal je net zien, maand dat je niet met de testen bezig bent, om net als nu dat je dacht op dag 9 hem al gehad te hebben,is het raak. 
Ik heb een onregelmatige cylcus. 36-47
Afgelopen maand met teunisbloemolie de o.v op dag 19 gehad.
Goede wat je zegt. Zou bij mij ook het progesteron kunnen zijn. Ook die moeheid, misselijkheid. Deze maand weer met vlagen jeuk aan mn borsten. 
testen heb ik me voorgenomen echt alleen pas vanaf de NOD. Ook teveel hagelwitte testen gehad. Alleen maar teleurstellend

@Kimmiex
Verwacht er weinig van, maar we gaan het zien inderdaad! 
Wauw, dus nu een cyclus van 33dagen ongeveer? Dat is wel netjes! Ik duim voor je op een prachtig streepje 24 sep! 
Ik heb dus sinds eergisteren hele heftige levendige dromen, gister zelfs zo levendig dat ik ruim 10 minuten erover kon vertellen hoe en wat. Vrij lugubure droom ook haha. Dus ik weer online zoeken, en ja hoor! dat KAN komen door zwangerschap. Echt shoot me, we zitten weer in de tunnel ;-) En vannacht begon ik wat steekjes te krijgen rechts, nu met vlagen ook nog. 
zo zie je maar, ik probeer nuchter te zijn en progesteron alle schuld te geven maar er sluipen ook nog wat alsjes bij mij door! 

Maarr... Testen vanaf je NOD! Echt een goed voornemen inderdaad, scheelt ook in de portomonnee ;-) ah joh, nog 6 nachtjes slapen je bent er bijna! 

Dit is voor mij nu ronde 2, dus nog niet veel ervaring, maar ik weet van de vorige ronde dat ik echt al dingen meende te voelen vanaf DPO1 maar da ken dus nie he ? maar je maakt je eigen zo gek!! Toen was het dus raak (VMK) en nu maak ik mezelf weer gek want meen weer vanalles te voelen en ga dan vergelijken of het hetzelfde voelt enzo maar het is pas DPO4 dus moet gewoon ff chill gaan doen ?

Terug
Bovenaan