NOD tussen 12 en 18 maart

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Hier weer helaas op naar de volgende ronde. Ronde 3 voor mij.

Zijn er nog meer meiden die meegaan?

Liefs

Haai
Ik sluit me weer gezellig aan, merk dat in aan de hand van de vorige maand meer afleiding heb gevonden. 
Alle hoop op deze maand. Zou een mooi verjaardagscadeautje zijn :)
Groetjes!

Beetje rare zin, het moet zijn: Merk dat ik aan de hand van dit forum de vorige maand meer afleiding heb gevonden ;)

Hier ook, eerste echte ronde denk ik . 7 jan ongesteld geworden na stoppen met de pil en nu 13e geworden. Dus cyclus van 38 gehad nu. Iemand enige idee wanneer ik me ei zou moeten krijgen ongeveer ?? 
Iedereen succes deze ronde !

Liefs

@GZ wat leuk om je weer tegen te komen op dit forum. Ik heb ook wel afleiding door dit forum, erg fijn. Hopen op een hele vruchtbare maand. 
@mizzrotwisha geen idee wanneer je ei sprong is omdat je een langere cyclus hebt. Misschien kan je je temperatuur bijhouden en/of een ovulatietest doen als je geen lichamelijke symptomen hebt waaraan je het merkt. Succes! 

@mizzrotwisha  ik heb eigenlijk ook geen idee, ik kan je wel als tip geven de ovulatietestjes van sensitest, die zijn handig in gebruik en super goedkoop. ik had zelf de extra gevoelige maar toen wel elke dag een 2e streepje (schijnbaar veel LHhormoon) maar met de eisprong zelf was de test streep echt veel donker dan de controle streep.  
@MH is het voor jou ook de eerste of ben je al mama?

@GZ waar haal je die sensitesten. Die van de action werken niet bij mij helaas. 
Ik ben nog geen mama helaas. Wil het heel graag worden. 
Stom hè. Dat ik echt het idee had dat ik zwanger was? Heb je dat ook wel eens gedacht? Volgens mij was dit een vroege miskraam. Had ook veel meer last van mn menstruatie dan anders. 

@mh op www.sensitest.nl ik vond ze in het begin verwarrend omdat ik meteen 2 streepjes had 1 dag na mijn periode maar wist ook niet hoe donker ze moesten worden (2weken opvolgend getest). Maar de piek was uiteindelijk heel duidelijk te zien (testjes bewaard op t bijgeleverde kaartje) Ik was met ovulatietesten gestart omdat ik vorige maand een week over tijd was, dacht toen echt dat het raak was. Maar geen positieve test. Deze maand voelde ik niks en heb na de negatieve test van vanochtend meteen opgegeven om niet weer een week uit te lopen van de spanningen :)

Terug
Bovenaan