NOD tussen 12 en 18 maart

Hallo dames, ik hoop dat ik mee kan doen met de nod 12-18. Twee weken geleden kregen wij te horen dat het hartje van ons kindje wad gestopt. Ik was op dat moment 8 weken zwanger. Gister dmv cytotec de miskraam op gang gebracht en vanmorgen ben om het vruchtje verloren :(. Ik wil graag positief blijven en verder gaan. De gynaecoloog gaf aan dat we het meteen weer mochten proberen. Ben erg benieuwd hoe mijn cyclus deze maand zal zijn.

Hoihoi iedereen,

Ik wil ook graag meedoen hier. Vandaag na een week spanning toch ongesteld geworden. Dacht echt dat het raak was nu. Ik dacht me ook anders te voelen en symptomen te hebben maar heb me dat ingebeeld denk. 
Nu voor de 4e ronde. Mn Nod is dus 18 maart als mn cyclus 28 dagen is. Maar is de laatste maanden vaak rond 30-32. Dus waarscheinlijk wat later dan 18e. 

Liefs Beerie

@Sylvo wat verschrikkelijk. Sterkte de komende tijd. Hopelijk heb je snel je cyclus terug en mag je snel weer zwanger worden.
@beerie balen dat t niet gelukt is. Hopelijk deze ronde meer geluk! Spannende maand weer :)

@sylvo, veel sterkte en succes gewenst voor de volgende ronde. Wij hebben vorig jaar ook een vroege miskraam gehad. Hetgene mij moed gaf was dat als de natuur zelf beslist, het geen gezond kindje had geweest.

Mijn nod was afgelopen vrijdag. Ik heb wel maandstondpijnen maar zo goed als geen bloedverlies. Vrijdag een paar druppels, gisteren ook en vandaag niets. Heb deze ochtend een test gedaan omdat ik echt niet kon wachten en er stond een hele lichte streep, maar echt licht. Dus ik ga er morgen nog een kopen en dan proberen te wachten tot dinsdag. Na bijna een jaar hoop ik dat het raak is. Slaapwel iedereen! 

@elle: wat erg zeg! Hoeveel weken was je toen? Is het toen vanzelf losgekomen? Wanneer ben je daarna weer begonnen? 

@elle wat spannend!!! Ik duim met je mee. Hopelijk is t eindelijk zo ver en gaat het nu allemaal goed! Hou ons op de hoogte!! 
En wat betreft je forumnaam: Via de website kun je rechtsbovenin kiezen voor 'mijnouders van nu' hier kun je je forumnaam wijzigen. 

Terug
Bovenaan