NOD tussen 12 en 18 maart

Oke. Ik ga eens kijken of ik ze kan bestellen. Dankjewel voor de tip.

Ik snap heel goed dat je zo in spanning hebt gezeten. Maar als je ongesteld wordt heb je toch ook een eisprong gehad of niet? ? ben je nu wel ongesteld of nog steeds niets?

Bedankt meiden ik had afgelopen maand wel ovulatie testen gebruikt maar had 2 weken lang een 2e streep.. zou die van seks eens bestellen.. zit op dag 5 van menstruatie nu.. 
Ik ben al mama van een prinses van bijna 6 bij haar 2e ronde raak.. 
Iedereen veel succes en hopen op een positieve test midden maart !

Liefs

Goedemorgen iedereen!
Ik ben nieuw op dit forum. Klaar voor ronde 11... Wat ik vooral geleerd heb is dat je lichaam je kan bedriegen. Telkens denken dat het zover is maar toch niet. Hoe lang proberen jullie al? 
Groetjes
Elle

@mh volgens de theorie zou je niet ongesteld worden als je geen eisprong hebt. Echter zijn ook daar weer uitzonderingen op. Om het makkelijk te maken. :)
@mizzroswitha dan zou ik niet de extra gevoelige bestellen maar de normale. Dat is misschien minder verwarrend. Inderdaad hopen op een positieve test half maart! Ik ben nog geen mama maar het zou een fantastisch verjaardagscadeau zijn!
@elle, welkom :) hopelijk een hele goede 11e ronde. Voor mij is het (pas) ronde 3. En idd je lichaam kan je voor de gek houden helaas. Maar hopelijk voorlopig voor de laatste keer ;)

@mh volgens de theorie zou je niet ongesteld worden als je geen eisprong hebt. Echter zijn ook daar weer uitzonderingen op. Om het makkelijk te maken. :)
@mizzroswitha dan zou ik niet de extra gevoelige bestellen maar de normale. Dat is misschien minder verwarrend. Inderdaad hopen op een positieve test half maart! Ik ben nog geen mama maar het zou een fantastisch verjaardagscadeau zijn!
@elle, welkom :) hopelijk een hele goede 11e ronde. Voor mij is het (pas) ronde 3. En idd je lichaam kan je voor de gek houden helaas. Maar hopelijk voorlopig voor de laatste keer ;)

@GZ geeft niets. Ik ga eerst de testen van de action op maken. Heb ook aan de andere kant zoiets van misschien moet ik het loslaten. Ben er echt heel erg op gefocust. Hebben jullie dat ook? Kan niet niet aan mijn NOD denken of vandaag is mn ovulatie.. het lukt gewoon niet ?
@elle welkom hier. Veel geluk voor jou in je 11e ronde. Ik ben in november gestopt met anti conceptie. Dus ik ga nu tellen voor ronde 3. 

@mh yes dat heb ik ook. Al heb ik deze maand vast gehouden aan de statistieken. 3 dagen voor NOD geen positieve of licht positieve vroege test dan is het gewoon niet zo. Dan maar hopen dat mn periode wel gewoon 'op tijd' start zodat mn cyclus normaal blijft en we door kunnen :) en dat was wel fijn. Hopen dat t snel zo is :) 

Terug
Bovenaan