NOD tussen 17 en 19 juni....wie ook??

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

mijn cycles varrieert tussen de 38 en 40 dagen, zaterdag is dag 38...dus het si weer spannend!!!
voel niet veel bijzonders!
ik heb een spatische darm, en die speelt deze week wel heel erg op....pfff
en maandag heb ikde hele dag zo nu en dan wat menstruatie krampjes gehad, tenminste zo voelde het!

voor de rest heb ik geen klachten, maar dat was ook niet zo met mijn zwangerschap in april zo....pas toen een week na mijn nod begon ik van alles te voelen!

dus het kan nog.....hihihihihi

en wie heeft er nog meer haar nod dit weekend?? en voelen jullie al wat??

dikke kus Wilma

Hoi Wilma,

Spannend hoor! Ik zal heeeeeeel hard voor je !
Dit weekend begint voor ons juist de klusweek. Vind het erg spannend, goed beschouwd is dit voor ons de eerste ronde. Vorige maand zomaar ineens overtijd, maar is toen niet goed gegaan. We hebben alleen wél de smaak te pakken nu! Ik ben trouwens vrij onregelmatig, dus onze klusweek duurt wel twee weken (hè wat vervelend nu ).

Meid, ik duim voor je!
Groetjes!!
Tess

hee wilma,

ik zit in ronde 3 en heb mijn NOG 20/21 juni....spannenddddddddddd voel niet echt veel, alleen vanochtend beetje ongi gevoel, maare was vrij snel weer weg dus ik zie wel volgende week!!

succes!!

knuffel sweety

Sweety, jij ook veel succes, zal ook voor jou heel hard !!!!!!

Knuffeltje van Tess

Ha Allemaal...ik ook tussen 20 en 22 nod...wat blijft het altijd spannend hè! elke maand!!! voel verder ook niks, ja iets gevoelige borsten, en ee beetje opgeblazen buik......tja...dat kan ook van alles zijn. we duimen in iedergeval nog altijd hèèèl hard!!!! allemmal succes....

Groetjes Emmie (1e kindje ronde 17)

Ha Allemaal...ik ook tussen 20 en 22 nod...wat blijft het altijd spannend hè! elke maand!!! voel verder ook niks, ja iets gevoelige borsten, en ee beetje opgeblazen buik......tja...dat kan ook van alles zijn. we duimen in iedergeval nog altijd hèèèl hard!!!! allemmal succes....

Groetjes Emmie (1e kindje ronde 17)

Hallo allemaal, ik ook mijn nod rond 20-21 Juni..het blijft spannend hè! elke maand weer! en dan maakt het niet uit of je in ronde 1 of 17 bent...
ik voel ook nog niks wel een beetje gevoeliger borsten, en een beetje opgeblazen buik......maar ja, dat kan ook alles zijn, we blijven in iedergeval hèèèèl hard duimen! wie weet! veel succes allemaal!

liefs Emmie ( 1e kindje, ronde 17 )

Terug
Bovenaan