NOD tussen 17 en 19 juni....wie ook??

Hee wilma en de rest.

Spannend he, het duurt veel te lang eigenlijk.

Ik heb mijn NOD op 19 of 20 juni. dus   ben ook hard aan het
duimen. Heb wel wat signalen, maar dat kan aan van alles liggen.

Jij ook, iedereen die in het zelfde schuitje zit... SUCCES

Groetjes Thessa

Sjonge da's lollig - zoveel die de NOD rond dezelfde datum hebben!!!! Het schijnt zo te zijn dat binnen een vrouwengemeenschap op den duur alle vrouwen tegelijkertijd ongesteld worden. Zullen we een goede cyclus uitzoeken met zijn allen?

Ik duim voor jullie allemaal lieve mensen!!!! We gaan voor de babyboom!  

Knuffeltjes van Tess

succes allemaal lieve meiden,

ik hoop ook voor mij want ik had net veel witte vloed in mijn broek en dat was beige van kleur.....straks wordt het zeker bruin van kleur.......

liefs Wilma

Hoi Wilma,
Ik heb ook mijn NOD rond 20 juni liggen. Mijn cyclus varieert tussen de 29 en 31 dagen.
De vorige keer heb ik 4 dagen bruinverlies gehad voor mijn ongesteldheid echt doorzette! Weet dus niet of ik die mee moet tellen met dag 1 ja of nee.
Maar ga nu dus uit van de 20e juni. Voel verder nog helemaal niets.
Moet wel vaker plassen maar dat is meer psuchisch volgens mij.
En mijn haren willen niet.
Vandaag een heel klein stipje roze bij het afvegen, dus ben bang dat ook deze ronde weer voorbij aan het gaan is!
Zit nu in ronde 9 en heb in januari een miskraam gehad.

Succes en hopelijk volgende keer goed nieuws voor ons allemaal!!!!
Liefs Bo

Hoi,

Mijn NOD is ook tussen 17 en 19 juni. Spannend he?!
Ik heb de laatste dagen last van gevoelige borsten, maar ik durf niet teveel te hopen dat het nu al zover is....maar je weet het niet...
Succes he, ik zal ook voor jou duimen hoor!!

Marieke

heb m'n nod ook rond de 20e, maar shit, vanavond al ongi! had het ook wel verwacht, in de vruchtbare dagen is m'n mannetje een weekend weg geweest, maar door onregelmatigheid had het toch nog gekund. wel 1 pluspunt, nu ben ik voor de 2e keer op tijd ongi, dus kan nu wat rekening houden met. meiden succes allemaal en ik lees het wel!!!   liefs lieselot

Hoi!!

Nou ik was vrijdag 16 juni al ongesteld.
Het is voor mij ook nog maar de eerste ronde...maar je weet het niet...kon maar zo raak wezen. Nu dus nog niet, op naar ronde 2!!

Marieke

PS Ik heb al een dochtertje van 1,5 jaar

Terug
Bovenaan