NOD tussen 22-3 en 31-3

A

Anoniem

Guest
Misschien is het leuk als we allemaal een banner plaatsen in dit topic en ook aangeven wanneer  we gaan testen....  en  dat iedereen vervolgens een positieve test in handen heeft op de afgesproken dag  

Ik zag dat er al meer topics waren hiervan maar meer van een dag laten we gewoon een hele week pakken maken we er een gezellige club van en kletsen we over onze kwaaltjes de komende week. want die zullen er genoeg zijn.

Dit is mijn banner en ik ga testen op 31 maart of 1 april. Lekker in het weekend samen met mijn mannetje.

Hai Miranda,
Ik kan ook gaan testen op 31 maart!
Wij zijn al 15 maanden bezig, hebben net alle onderzoeken erop zitten en nu mogen we pas over een half jaar terug komen. We hebben allebei helemaal geen geduld meer!
Maar goed, we moeten volhouden!
Spannend weer he!
Zijn julle al lang bezig?

Groetjes Saarj

Hey,

Dit is die van mij..
Ik weet niet wanneer en of ik ga testen.. Mijn gevoel zal dat bepalen de komende week.. Als mijn kwaaltjes erger worden (net zoals 1,5 maand geleden) ga ik testen en anders wacht ik af aangezien mijn cyclus wat van slag kan zijn door mijn MK.

He Rian,

Snap ik helemaal meis. In mijn geval heb ik echt mijn ei gevoeld en als ik dus vanaf maandag 14 dgn (is max wat je kan rekenen) tel dan moet ik toch volgens mij echt op 26-3 ongi worden. Ik tel er dan nog een dag of 5 bij want we willen in het weekend testen. Maar ff een positief iets voor jou. Mijn huisarts heeft maandag gezegd dat als je niet gecurreteerd hoeft te worden dat je je miskraam moet zien als een ongi en je dus moet doortellen in mijn geval klopte dat dus ook. Hoe zat het met jou ei (hihi ) heb jij die gevoeld?

Om even antwoord te geven:

Wij zijn in ronde  2 beland na MK te hebben gehad in ronde 1. Ben op 1-1 gestopt met de pil en daarna meteen  ongesteld geworden. Daarna meteen zwanger dus eigenlijk ronde 1 meteen raak...

Hallo meiden,

Ik heb 22 Maart mijn NOD en ik ben echt heel benieuwd.
Als de  zich niet laten zien ga ik denk ik de 24ste testen,
dan is mijn vriend ook thuis.
Ik weet nu niet goed wat ik moet denken. Ik voel me wel anders dan anders,
maar denk dat mijn lichaam me ook voor de gek kan houden.
Even afwachten dus!! Hoe voelen jullie je??

Groetjes Tamara

Hoi,

Dit is de mijne! Ik wacht  af of de rd's  komen....ik ga nog niet testen  

groetjes, Danielle

Hmm ben benieuwd dan!
Ik heb mijn ei niet super goed gevoeld..
Wel had ik afgelopen weekend wat krampjes dus denk dat dat hem geweest moet zijn..
Dus dan zou ik vanaf volgende week zaterdag ofzo kunnen testen.. Maar zoals ik al zei als mijn kwaaltjes erger worden (pijnlijke borsten. moe en slecht slapen) dan weet ik eigenlijk al genoeg als ik tegen die tijd nog niet ongi ben.. we zullen zien!

Hoi Miranda (als ik het goed gelezen heb),

Je was de eerste keer wel snel zwanger, hopen dat dat nu ook het geval is!!
Wel heel erg voor je dat je een Miskraam hebt gehad!! Lijkt me echt heel afschuwelijk!!

Mijn vriend en ik waren eigenlijk nog niet voor het eggie bezig. We zouden ongeveer in April voor het eggie gaan, maar hebben deze cyclus tot en met de 12de dag het onveilig gedaan. Er  is dus wel een kans dat ik zwanger ben, lijkt me wel geweldig. Maar goed moet nog maar even afwachten!

Groetjes Tamara

Terug
Bovenaan