NOD tussen 22-3 en 31-3

Hoiiiii,
Hoe dichter ik bij 24 maart kom, hoe meer ik er zeker van ben dat ik niet zwanger ben. Voel me veelste goed, niet misselijk, geen last van mijn borsten (meer), geen ongi pijn. Nog steeds wat moe, maar zeker niet extreem en alle reden tot moe zijn, hahahahaha.
Een pluspuntje waar ik nog mijn hoop uithaal is, dat bij mijn tweede zwangerschap ik in ronde 1 er overtuigd van was dat ik zwanger was en het niet zo was en bij ronde 2 ook het gevoel had, dat het niet was gelukt. Volgens mij hadden we toen niet op de juiste momenten kunnen klussen, hihihihi.
Nog even.......
Hoe gaat het met jullie?

Goedemorgen meiden,

Hoe gaat het bij jullie??
Ben lekker aan het werk en bijna weekend!
Mijn borsten worden pijnlijker groter en gladder dan normaal.. Net zoals de vorige keer.. Eigenlijk wordt mijn vermoeden steeds meer bevestigd dat ik weer zwanger ben.. Wel snel na de MK..
Ik hoop het echt! Moet er ook elke keer uit s'nachts om te plassen (dat heb ik normaal nooit)
Ik begin er voorzichtig in te geloven, maar blijf wel realistisch.
Testen doe ik nog maar even niet in ieder geval!
Hoe gaat het daar??
Hoor trouwens meerdere meiden over steekjes in de buik.. Ik heb dat ook een beetje.. Al vind ik dit wel een rot kwaaltje aangezien het kan duiden op een zwangerschap, maar ook op een aankomende menstruatie..
Ik hoop gewoon dat iedereen hier zwanger is!
Liefs,
Rian

Hallo meiden,

mijn Nod is de 18e val dus niet helemaal in de categorie, maar ik wilde ook even proberen om te kijken of ik die banner op het scherm kon kijken. Zo maar gelukt voor iemand die geen verstand heeft van dit soort dingen. Ben helemaal trots op mezelf.

Ik voel trouwens helemaal niets anders, dus denk dat ik straks ronde 3 in mag.
Wanneer ik de 21ste nog niet de RD heb gezien dan ga ik testen, ben dan jarig en het lijkt me wel een leuk verjaardagscadeau.

groeten kitty

veel sterkte iedereen

Goedemorgen meiden,

Nou het enige waar ik sinds  3/4 dagen last van heb is lachbuien en slecht slapen wat ik normaal nooit heb... MIjn buik rommelt de hele dag, gisteravond  lag ik  in bed  en weer van die enorme bellen en rare gevoelens. Moest gewoon anders gaan liggen. Verder kan ik mezelf niet super misselijk noemen eerder raar. MIjn borsten zijn nog steeds gevoelig maar doen niet meer pijn. Mijn mannetje roept ook al 3 dagen dat ik er mooi uitzie. Ik hoop het zo! Ik had al zitten doorrekenen (stiekem... want ja de goden verzoeken    )   dat ik mijn mijn ouders en mijn schoonouders op de hoogte kan brengen op de verjaardagen van mijn moeder en schoonmoeder. Dat zou natuurlijk echt geweldig zijn!
Ik heb alleen heel veel dingen de komende tijd waar ik het heel moeilijk zal zijn om een evt zwangerschap te verbergen, wel een enorme uitdaging weer (net als met carnaval wat me super is afgegaan het valt mensen blijkbaar niet op als je 7-up bestelt ipv witte wijn en dat je 2 uur met 1 biertje in je hand staat en het niet drinkt)
Hoe zit dat met jullie allemaal? hebben jullie nog dingen in het verschiet?

Goedemorgen dames,

ook ik ben zeer benieuwd wanneer en of de RD's gaan naderen; ik wacht tegenwoordig maar gewoon af totdat het zover is; mijn cyclus is nl. een beetje van slag....

Ik ben ik september gestopt met de pil en heb tot januari een mooie maandelijkse cyclus van 28-29 dagen gehad; alleen sinds het nieuwe jaar is begonnen zijn we een beetje van leg.....4 december, 7 januari, 14 februari, dus nu is het ff afwachten;  
Als het zover is, dan zijn we natuurlijk erg blij, maar wij willen eigenlijk pas in juni voor het echt gaan.
Het heeft lang geduurd voordat mijn vriend zover was; met kerstmis gaf hij aan in 2007 voor een kindje te gaan; maar niet meteen, liever in de 2e helft van het jaar; we nl. net verhuisd. Jullie snappen natuurlijk wel dat ik liever vandaag dan morgen begin, maar ik ben heel erg blij dat hij in elk geval er klaar voor is!

Jullie spreken allemaal over een steken links of rechtsonder.....dat ken ik (soms echt heftig), alleen dat heb ik voorheen nooit gehad, eigenlijk alleen deze maand. Heb sinds een week last van zuurbranden en oprispingen en tegen het opstaan ben ik een beetje misselijk, ben erg moe en mijn tepels zijn gevoeliger dan anders. Dit laatste wil echter niets zeggen, aangezien ik daar de laaste maanden wel vaker last van heb gehad.

Het is moeilijk, maar ik heb probeer er niet te veel mee bezig te zijn, want anders maak ik mijzelf alleen maar gek. Ik hoop natuurlijk, net als jullie dat de RD's weg blijven en ik een positieve test in mijn handen kan houden.

Ik wens ieder van jullie heel veel geluk en sterkte voor de komende dagen, want het blijft SPANNEND! Ik denk aan jullie!

Liefs Venice

hoi dames,

mijn NOd is de 24e..... heb een cyclus van 35 dagen. Heb een raar gevoel in mijn borsten. Kan het niet goed omschrijven, volgens mijn man waren mijn tepels donkerder...

Verder wel moe, maar niet overdreven. Normaal kan ik nog een tijdje wakker liggen in bed, maar nu slaap ik al voor mijn hoofd het kussen raakt. Kan ook zijn omdat ik het erg druk heb.

Verder ben ik met vlagen misselijk, en ik kan de hele dag door eten.

Maar ik zoek overal ook maar een niet- zwanger verklaring voor, om zo de teleurstelling een beetje te verminderen als ik dus niet zwanger ben....Vind het zo erg die onzekerheid! Ik ga gewoon op mijn NOD testen.... als ik zolang kan wachten....anders 1 dag eerder.

liefs gridje

Goedemorgen dames,
Hoe gaat het hier?? Met mij gaat het eigenlijk wel goed, afgezien van het feit dat ik zo nu en dan best wel gek van mezelf kan worden. Maar ja, daar hebben jullie denk ook wel ervarig mee. Ik ben lekker vrij vandaag, na 6 dagen achter elkaar gewerkt te hebben. Ik was het gister echt helemaal zat, beetje fout, dan wordt ik namelijk beetje chago. Werk in de gehandicapten zorg en merk aan mezelf dat ik dan sneller geiriteerd raak, maar ja ik ben ook maar een mens. Ga nu dus lekker genieten van mijn weekend!  
Ik wil trouwens even kwijt, dat ik het echt heel fijn vind om hier mijn verhaal kwijt te kunnen. Het is gewoon fijn om je onzekerheden kwijt te kunnen. Mijn beste vriendin weet er wel vanaf dat er een kans is dat ik zwanger ben, maar ga haar ook niet steeds lastig vallen. Dus Dames bedankt voor jullie luisterende oor.

Ik lees veel dat mensen last hebben van moeheid, dat heb ik dus helemaal niet, heb ik het idee. ja, ben soms wel moe, maar niet meer dan normaal. Ik hoop dat ik zwanger ben, maar heb er echt een beetje een hard hoofd in. Ik heb zo nu en dan wel steken in mijn onderbuik en toen straks ongi pijn, normaal heb ik dit niet. Nou, ja afwachten dan maar. Als het niet raak is gaan we niet deze ronde, maar de volgende ronde voor het eggie. Hoe voelen jullie je vandaag??

Wendolientje (als ik het goed heb) je vertelde dat je echt het gevoel hebt dat je zwanger ben door de dingen die je voelt. Nu ben ik heel nieuwsgierig, wat je dan voelt, hoe het komt dat je er zo van overtuigd ben.

Groetjes Tamara

Weet iemand trouwens of het wordt afgeraden om naar de sauna te gaan als je zwanger bent?? Of kan dat geen kwaad?

Terug
Bovenaan