NOD tussen 22-3 en 31-3

Saar J jij moet dus nog 16 dagen wachten... vreselijke stress alhoewel jij zit nu in je klusweek... spannend hoor! Hopen op de goede afloop  zou wel fijn zijn he eindelijk twee dikke strepen. Ik  voor je

En  Tamjedebamje en Rian moeten allebei nog maar 1 hele week wachten op het goede nieuws (ja ik ben helemaal positief ingesteld) ook voor jullie  spannende dagen.  

En blijedoos nog 10 dagen bijna net zo ver op weg als wij. Leuk hoor.
Dus op 1-4 hebben we allemaal een positieve test in handen. wat zou dat een mooi    zijn he.

En hebben we al kwaaltjes? Denkbeeldige kwaaltjes meegerekend (hihi)

Hihi allemaal een posi test op 1 april! Dat vind ik een goede!
Ik heb al mijn kwaaltjes al wel verteld geloof ik...
Maar mochten er veranderingen optreden dan zijn jullie de 1e die het horen
Ik probeer ook positief te zijn, maar wil mezelf niet gek maken.. Ik verwachtte na de MK dat het nog een half jaar ofzo kon/kan duren... Maarja binnen 1 maand zou super zijn natuurlijk!
Voor de meiden die nog lang moeten wachten.. Ik leef met jullie mee..
Is echt rot soms dat wachten!!!!

jaa, we liggen echt dicht bij elkaar. Ben benieuwd wie als eerste zwanger is! Ik heb nog steeds geen kwaaltjes, dus zal het wel niet. Of misschien toch?
Gisteren had ik 't met m'n mannetje over en die is er helemaal niet zo mee bezig..... Maar goed, zij voelen ook niets natuurlijk. Hij vindt het wel spannend, maar doet natuurlijk heel stoer

groetjes, Danielle

Ik voel me wel wat anders dan anders, maar het kan natuurlijk ook zijn dat mijn lichaam me voor de gek houdt! Daar ga ik dus ook maar van uit, omdat het anders zo'n teleurstelling is. Ik weet niet hoe anders, andere meiden zich voelen. ik heb naar mijn idee wat meer opgeblazen borsten, van de week vaak een weeig gevoel in mijn maag gehad en sinds paar dagen zo nu en dan een lichte ongi pijn. De ongi pijn is niet midden in mijn buik, maar de ene keer rechts en de andere keer links. Ik ben dus benieuwd, maar denk dat ik mezelf misschien beetje gek zit te maken. Als ik niet ongi wordt ga ik volgende week zaterdag testen, dan is mijn mannetje thuis.  en hoe voelt de rest zich??  

Ik ben trouwens uit gegaan van een cyclus van 29 dagen, maar weet dit niet zeker. Ik heb eigenlijk nog nooit mijn eisprong gevoelt, dus heb aan de hand daarvan ook niet echt een idee. In December gestopt, eerste keer cyclus van 37 dagen en daarna netjes van 29 dagen. Kan dus zijn dat hij opeens toch iets langer blijkt te zijn, maar dat denk ik niet (hoop ik tenminste)!

Groetjes Tamara

Spannend!!!!
Mijn NOD is op 24 maart, dus ik voeg me bij jullie. Buiten het feit dat ik me nogal moe voel, voel ik voor de rest niks.
Vorige week was ik heel positief, maar nu weet ik het niet. Nou ja, dit is de eerste ronde dus we zien wel.
Ook heb ik een zoontje van 6 en een dochtertje van 3, dus hoop niet te gespannen te worden.
Ik denk dat ik maar gewoon de 24ste ga testen als ik nog geen OD heb, hahahaha.

Hoi hoi,
Ik vind mezelf echt heel iritant worden.
Ik kan eigenlijk aan niks anders meer denken!
hebben jullie dat ook??
Hoop dat het raak is, maar heb er een hard hoofd in.
Al heb ik nog steeds de hele dag een soort steken links onder in mijn buik gehad.
Heb het vanmiddag even met mijn mannetje gehad over wanneer we voor het eggie gaan mocht het niet raak zijn. Waarschijnlijk wordt dat dan niet deze cyclus , maar de volgende. Hij moet nog aan het idee wennen. Hebben meer dit met hun man gehad??
Hoop eigenlijk dat hij zich niet op het laatste moment bedenkt!! Ik heb even niet zo lekker in mijn vel gezetten en hij was er nog niet helemaal aan toe, daarom wilde hij wachten. Nu gaat het eigenlijk heel erg goed met me, gelukkig. Maar goed, zie het wel. hoop natuurlijk nog steeds dat het raak is. Nou misschien nog tot vanavond en anders tot morgen!

Groetjes Tamara

hoi

mijn nod dag is 22 maart dit is de eerste ronde voor nr twee maar heb wel het gevoel dat het raak is,zou snel zijn maar de vorige keren was het ook gelijk raak en heb toch wwer van die dingen dat ik denk dat zhet zo is ach ja we wachten af groetjes wendy

hi,

en wat voelt iedereen vandaag? Ik voelde eerst niets, maar heb vanaf het moment dat ik wakker ben wat 'steekjes'aan de linkerkant van m'n buik. Ook een beetje een ongi-gevoel. Verder wordt ik de laatste dagen wel erg moeizaam wakker en moet echt op gang komen, terwijl ik normaal altijd een 'ochtendmens' ben en meteen  wakker. Weet niet of dit er allemaal mee te maken heeft.... zit pas in ronde 2, dus als  het niet zo is dan volgende maand weer beter... maar stiekum hoop ik toch dat het lukt: IK WIL HET ZOOOO GRAAG!

fijne dag allemaal

groetjes, Danielle  

Terug
Bovenaan