NOD tussen 22-3 en 31-3

nou ik weet niet meer wat ik nu moet denken. Had rond een uur of 5 een beetje bruine afscheiding. Dat heb ik meestal net voor mijn ogni. (volgens mij ook voor mijn zwangerschap, mk, maar dat ben ik spontaan vergeten) Was meteen hardstikke verdrietig, terwijl ik eigenlijk nog niks weet. Terug in de auto naar huis moest ik mijn best doen om niet te huilen. Stond vanmorgen al op met een beetje hoofdpijn en dat heb ik ook meestal voor een ogni.
Mijn borsten doen wel nog superpijn als ik ze aanraak, dit wel aan de onderkant, alhoewel, als ik nu voel, zit het over heel mijn borsten. Dat geeft dan weer hoop, maar ben wel een stuk minder zeker geworden nu.
Ik wil zo graag dat het kindje dat ik in mijn droom gezien heb, ook echt in mijn armen mag komen liggen.

nou ja, jullie horen het wel,
onzekerder dan onzeker

Hai Pat78, balen, maar ik hou mijn fingers crossed voor je; bruine afscheiding is oud bloed, hopelijk moet er nog wat uit je lijf, maar ben je toch zwanger.........! Onzekere dagen voor je, kan me helemaal voorstellen dat je zo teleurgesteld bent als het bloeden doorzet...... laat je effe weten hoe het verder gaat?
Danielle, lekker dat je (nog) maar weinig klachten hebt. Maar ja, je weet niet wat er nog gaat komen natuurlijk. Hopelijk weinig last van misselijkheid enzo. Vind je het nog een onwerkelijk idee?
Ik voel me ook lekker onwennig/onzeker hoor. Heb dan wel al een 2e lijntje op mijn test, wel vaag, maar ook weer niet zo heel erg vaag (hoef m niet tegen het licht te houden, is wel heel duidelijk een extra lijntje), dus ik heb echt goede hoop; ben alleen bang dat het alsnog mis gaat, zoiets gebeurde er vorige maand ook..... nou, spannend, spannend dus.

Hoi ladies! Ik haak ook nog even in, mijn NOD is 30 maart. hierbij mijn banner:

Voel me vreemd, veeeel steken in mijn buik, zij en erge rugpijn. Ook steken in de zijkanten van borsten. Verder moe, hoofdpijn en soms draaierig.
Als er zondag nog niks is dan ga ik testen.

succes allemaal!
Liefs laura

nou helaas, gisterenavond laat ineens ongesteld.   Voel me enorm beroerd, dus wordt een zware RD dag vandaag....op naar ronde 3!

quote: Pat78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-03-2007 09:26:05'));

Zijn ze er, Patricia?
He, wat jammer nou.......................

Laura, Patricia, balen! Hoop dat de volgende ronde meer geluk brengt!
Zijn er nog andere meiden met nieuws?
Groet,
Sigri

bij mij dus slecht nieuws, gister ongi geworden, hoewel vandaag mijn NOD eigenlijk was. Sinds ik gestopt ben met de pil had ik een regelmatige cyclus (2 x 27 dagen), nu dus op dag 26 ongi. Hier mijn banner voor de komende periode:

Terug
Bovenaan