A
Anoniem
Guest
nou ik weet niet meer wat ik nu moet denken. Had rond een uur of 5 een beetje bruine afscheiding. Dat heb ik meestal net voor mijn ogni. (volgens mij ook voor mijn zwangerschap, mk, maar dat ben ik spontaan vergeten) Was meteen hardstikke verdrietig, terwijl ik eigenlijk nog niks weet. Terug in de auto naar huis moest ik mijn best doen om niet te huilen. Stond vanmorgen al op met een beetje hoofdpijn en dat heb ik ook meestal voor een ogni.
Mijn borsten doen wel nog superpijn als ik ze aanraak, dit wel aan de onderkant, alhoewel, als ik nu voel, zit het over heel mijn borsten. Dat geeft dan weer hoop, maar ben wel een stuk minder zeker geworden nu.
Ik wil zo graag dat het kindje dat ik in mijn droom gezien heb, ook echt in mijn armen mag komen liggen.
nou ja, jullie horen het wel,
onzekerder dan onzeker
Mijn borsten doen wel nog superpijn als ik ze aanraak, dit wel aan de onderkant, alhoewel, als ik nu voel, zit het over heel mijn borsten. Dat geeft dan weer hoop, maar ben wel een stuk minder zeker geworden nu.
Ik wil zo graag dat het kindje dat ik in mijn droom gezien heb, ook echt in mijn armen mag komen liggen.
nou ja, jullie horen het wel,
onzekerder dan onzeker