NOD tussen 22-3 en 31-3

hoi meissies

ik had vanmiddag ECHT het idee dat de ongi doorbrak. dezelfde kramp ergens binnenin mn buik, meer mn rug eigenlijk.
ik heb met grote koeieletters shit in mn agenda gezet. wa er zeker van dat ik naar ronde 23 zou gaan. maar net naar de wc geweest en NIETS. zelfs niet een ietsie pietsie klein beetje roze.
en normaal komt het toch echt wel eruit als mn rug zo voeld.
ik begin stiekem een beetje hoop te krijgen.
en dan weet ik zaterdag (hopelijk) pas meer. aaaarrrgggg.

liefs esther

He Meis,

waarom test je niet gewoon, zag dat je al 4 dgn overtijd bent. Ik wild eigenlijk ook een week wachten maar dat zat er toch niet in. Was zo ziek, hoefde bijna niet eens meer te testen. Wat zijn je kwaaltjes?

Gr. Miranda

Hoi Meiden,

Het is nu dinsdag en ik zou zo vandaag, morgen of overmorgen ongesteld moeten worden. Voel in mijn buik niets maar mijn borsten hebben op mijn werk heel erg veel gezeurd, beetje pijnlijk af en toe soms heel erg als ik bijvoorbeeld een baby had opgetild en tegen me aan had gehouden. Nog steeds ontbijtje in bed en dan gaat het wel met misselijk zijn. Maar mijn koffie smaakte echt iet meer vanavond (al de hele week geen trek in) en ik hoef zelfs geen chocola, terwijl ik daar kilo's van kan eten, zeker als ik het mijn NOD eraan zit te komen. Mijn cyclus schommelt tussen de 23 en 25 dagen dus wil ik pas zaterdag testen, ook al ligt het gemiddelde (24 dagen) op morgen.

Het voelt zo dubbel, dit is iets wat ik al mijn hele leven wil, en nu het echt zou kunnen gebeuren durf ik er niet op te hopen, bang dat ik teleurgesteld zal zijn. Ik heb me nog nooit gevoeld als nu, voel me ook anders, maar ben dan weer bang dat ik em zo voel omdat ik hoop dat ik zwanger ben...

Trouwens, net terug van ballet en dat ging echt bagger... Geen fut, draaierig en de hele tijd bluuh gevoel... Ga er maar snel in, morgen werken...

Succes meiden met wachten,
Liefs Mylène

hoi miranda

ik durf niet... ben al zovaak teleurgesteld door die testen. ik zit liever een paar dagen in de roes van eventuele blijdschap dan meteen een definitief nee. heb je dat niet ook net na je nod? dat je je gewoon lekker zwanger waant? moet nog maar een fractie van het geluk zijn wat je voelt als de test dan ook nog eens positief is.
ik zet de testdag op vrijdag. heb afgelopen zaterdag getest. maar misschien verschuif ik het gewoon steeds een beetje verder.
heb in het begin cyclussen va boven de 50 dagen gehad. als ik op dag 50 nog niet ongi ben heb ik ZEKER getest haha.

lekker slapen, of goede morgen of middag of avond, ligt eraan waneer je (jullie) t leest.
ik vind het fijn om mn verhaal kwijt te kunnen, al is het 10 keer per dag.

liefs esther

Zijn er al testertjes onder ons????
Ben erg benieuwd, het komt voor veel van ons nu dichtbij........ Hoop of teleurstelling?!
Esther, snap goed dat je het niet goed durft? Maar misschien is de onzekerheid ook best slopend?

Heb het ook al ergens anders geschreven, maar ik heb (al) een vaag positieve test, maar ben erg voorzichtig   omdat ik ook wat rose slijm verloor van het weekend en gister een beetje. Je weet maar nooit hoe het gaat......

Zaterdag ga ik lekker af en toe spieken hoe het met jullie allemaal is. Zal heel erg voor jullie duimen dat we met z'n allen het decemberforum kunnen gaan bestormen......

Groet!

Hi ladies!

Als je overtijd bent kun je gewoon testen hoor! Ik heb getest ongeveer 3 dagen na m'n NOD en zag toen een vaag streepje. Maar als er een vaag streepje is, betekent dit ook gewoon zwanger. Het is nu 4 dagen geleden dat we die test hebben gedaan en ik voel me met de dag meer zwanger!!! Ik vind het zelfs al niet meer prettig om op m'n buik te slapen (terwijl ik dit al sinds babytijd doe..). Verder nauwelijks misselijk; als ik het niet zou weten dan zou ik het ook niet vermoeden... Wel moe enzo, heb volgende week dinsdag een afspraak met de huisarts.
Miranda, hoe gaat het met jou? En Sigri, wat voel jij nu?

groetjes,

Danielle, ruim 4 weken zwanger, 1ste kindje

oh spannend dames! wat wordt ons geduld toch op de proef gesteld.
ik heb 31 maart mijn NOD en wil 1 april gaan testen als de RD er dan nog niet zijn.

ik heb nergens last van, maar hoop dat het toch gelukt is! ben wel moe, maar ja, misschien doe ik wel teveel om mijn gedachten er van af te houden!

geduld geduld dames!

groetjes Saarj

Terug
Bovenaan