NOD tussen 26 februari en 7 maart

Hey dames,

Voor mij is afgelopen dinsdag een nieuwe cyclus ronde in gegaan. Dus mijn nieuwe NOD is 28 februari.

Deze maand een keer zonder ovulatie testen om het nog minder er mee bezig te zijn.

Wie moet ook wachten tot deze NOD?
 
Hi beautygirl! 
Ik doe ook weer mee deze ronde! Mijn NOD is rond 19 Februari. Hoop dat het deze maand raak mag zijn voor ons. 
Liefs Demi
 
Hoi beautygirl en De, 
Ik doe ook weer een ronde mee. Met ovulatietesten want m'n cyclus kan tussen 28 en 50 dagen zijn, maar laatste keren rond 35. Maandag startte m'n menstruatie dus zal vast begin maart zijn. Spannend weer!
Hoop er deze maand minder obsessief bezig mee te zullen zijn ?
Fijn om wel af en toe mee te lezen.
Groetjes J
 
 
 
Hallo, ik ga ook wachten en voor de volgende ronde, ronde 2. NOD eind februari begin maart. Cyclus 28-31dagen. Ik zit er juist wel aan te denken om ovulatie testen te gebruiken voor het eerst. Verder gebruik ik een app voor de berekeningen.
Zonder pil voel ik deze menstruatie wel zeg dat is lang geleden, ik was vorige keren, van de eerste en een miskraam, snel zwanger na stoppen
 
Welkom De, jasmijnnn, jaent! 
Ben benieuwd wie er zwanger gaan zijn komende maand! 
Mijn cyclus is tussen de 28 en 34 dagen. Hij wa scheel regelmatig tot afgelopen cyclus. Komende maand wil ik nog relaxter de cyclus in gaan vandaar heen ovulatie testen.
laten we elkaar tips geven, steun bieden en het vooral heel gezellig maken?
 
Ja we gaan elkaar zeker steunen! Ik ga ook geen ovulatie testen gebruiken gewoon om de dag te klussen en dan moet het wel goed komen denk ik dan? 
We zullen zien! 
En er word geduimd!
 
Hi meiden,
ik meld me ook! Na 3 dagen overtijd geweest te zijn vanmorgen ongesteld geworden :(
wij moeten 12 feb naar de gynacoloog voor onderzoeken en hopen dat het deze ronde wel raak zal zijn! 
 
@kimbly welkom! Jij ook al overtijd geweest, verveeld om dan toch ongesteld te worden. Hopelijk zijn we allemaal zwanger deze NOD
 
 
Terug
Bovenaan