NOD tussen 26 februari en 7 maart

Hallo allemaal wat aan het wachten nog, ook wel om de dag klussen. Mijn vruchtbare periode is gestart volgens mijn kalender, maar ovulatie test nog negatief, wel licht streepje. Ik voel mijn eisprong eigenlijk nooit, een keer wel afgelopen zomer en die werd raak! Vind het ook lastig te onderscheiden van darmkramp of wat dan ook...
 
Hey jaent! Heel herkenbaar.. ik voel het ook niet. Hier ook om de dag klussen tijdens de vruchtbare periode.. die is nu afgelopen en dan volgt de spannende tijd.. 
Welke ovulatietesten heb je gebruikt? Mijne gaven ook rare uitslagen..eerst een donkerder streepje en erna weer een lichtere.
 
Liefs!
 
Wij zitten ook te twijfelen om toch ovulatie testen te gaan gebruiken. Lees wel veel van dames dat het wat vaag is en moeilijk te begrijpen. Dan begin ik nog meer te twijfelen.. Wil ze wel gebruiken maar dan vooral om duidelijkheid te krijgen en niet juist meer verwarring haha. Iemand nog tips welke ik dan het beste kan kopen?
Wij zitten nu weer op het wachtbankje.. Vruchtbare dagen zijn voorbij! Denk dat mijn NOD 24 of 25 februari is.. Is nog maar een weekje maar lijkt een eeuwigheid....
 
 
Hai ?
Ik gebruik ovulatietesten van de action, dit is mijn 2de maand dat ik ze gebruik. Ik vind ze duidelijk en overzichtelijk. Duidelijke opbouw zie je in intensiteit van de kleur, de LH piek is goed te zien en daarna de afbouw met lichtere strepen. Mijn NOD is 26 februari. Heb weinig op evt kwaaltjes gelet deze dagen want het zegt zo weinig. 
Ja duurt lang hè wachten . Volgende week weten we waarschijnlijk meer !! 
 
Hier ook gebruik gemaakt van de ovulatietesten van de action. 
Krijg niet een extreem donkere streep maar zie wel een duidelijke opbouw (en afbouw) en klopte gelukkig precies met mijn 'geplande' ovulatie. 

Mijn NOD is ook 26 februari. Duurt allemaal weer lang he...maargoed. 
Ik merk dat ik deze ronde wel 'relaxter' ben. We gaan het wel zien. Tuurlijk hopen we erg, maar willen ook realistisch blijven. 
 
 
Wat een gezellige drukte hier! Vanuit mijn kant iets stiller, zonder ovulatie testen deze maand er een stuk minder mee bezig. Misschien voor komende maand als het nodig is maar de sensitest ovulatie bestellen. 
Ik twijfel of ik mijn eisprong gevoeld heb!? Spannende periode gaat er komen
 
JDO die ovulatie testen heb ik ook gebruikt en ik vond ze ook wat lastig. Maar wat ik begreep is dat de teststreep donkerder, of even donker, moet zijn dan de controle streep. Heb ik geen enkele keer gehad in die cyclus. Eergister dacht ik mijn eisprong te voelen en toen heb ik er nog een gedaan, daarbij waren bijde strepjes even dik en donker. Ik denk wel dat een ovulatietest van bv Clearblue duidelijker is. Dan hoef je niet na te denken over de betekenis van het streepje
 
Terug
Bovenaan