NOD tussen 26 februari en 7 maart

Hee ladies,
Ik klets ook mee.. Wij gaan nu ronde 3 in. 1 cyclus 29 dagen, 2e cyclus 25 dagen. Dat kwam vrij onverwachts voelde het totaal niet aankomen ? Weet dus niet wanneer mijn NOD precies is maar denk ergens tussen de 25 en 30 dagen dus dan zou het ergens tussen 24 februari en 1 maart zitten.
Wij doen het ook nog zonder ovulatietesten. Wil daar pas mee beginnen na ronde 6 maar hoop natuurlijk dat dat dan niet meer nodig is ? Vooral omdat wij er niet teveel mee bezig willen zijn. Vruchtbare dagen zijn zo’n beetje weer begonnen dus ook maar weer extra klussen.. In ieder geval om de dag, dan zitten we altijd goed.. 
Vind het fijn en gezellig om mee te kletsen en tips te krijgen van andere dames. Hoop op veel positieve testjes ?
 
 
Hallo! :)
Ik klets ook graag mee. Nu ronde 2 ingegaan, NOD is 1 maart. Heb begin januari mijn (mirena) spiraal laten verwijderen en daarna één cyclus gehad van 26 dagen. Geen idee of dat nu de standaard is, maar ga er voor de berekening maar even van uit.
Heb wel ovulatietesten in huis, maar meer vanuit nieuwsgierigheid, omdat ik geen idee heb wanneer mijn eisprong ongeveer zou moeten plaatsvinden. Ben er nog niet over uit of ik ze deze maand al wil gebruiken!
 
Rustig hier zeg ;)
Ik heb bij elke cyclus nog gedacht dat ik mijn eisprong had gevoeld en elke keer zat ik er toch weer naast.. Kan geen touw meer vastknopen aan al die klachtjes haha.. Voelen jullie je eisprong ook?
Deze ronde erg druk tijdens de vruchtbare periode, weinig tijd en ook niet altijd even veel zin door de drukte. Wel geprobeerd om de dag te klussen maar niet elke keer gelukt.. We wachten weer rustig af, maar zou me niets verbazen als we de eisprong gemist hebben en dus niet zwanger zijn deze maand. 
 
Ha dames!!
 
Mijn eerste ronde.. mijn nod zou rond 1 maart moeten zijn. Ik wacht met jullie mee! 
Deze week aantal ovulatietesten gedaan maar moet zeggen dat ze wat lastig af te lezen waren.. fingers crossed!
 
Hallo,
Ik wil ook graag mee kletsen. Vandaag een ovulatietest gedaan. Ik had er nog een liggen die was over want eigenlijk vind ik het niet zo fijn te gebruiken. Maar deze was positief! Ik voelde al wat steken gister. Gister avond geklust, en vanavond maar weer denk ik. Wij zijn sinds september bezig. 
 
 
Yv-on ik voel ook vaak vanalles maar weet nooit of dit een eisprong is of gewoon een darmkramp o.i.d. Nu toevallig een ovulatietest gedaan waardoor ik weet dat het toch een eisprong is of word. Maar anders....
 
Hallo allemaal!
 
Gebruikt iemand de ovulatietesten van kruidvat? Ik vind ze vrij lastig.. moet het nu wel een dikke lijn zijn of is een lijn al voldoende? Aangezien ik vandaag volgens berekening zou ovuleren en nu geen streep heb? Gisteren en de dag ervoor wel. 
Wij zijn bezig vanaf oktober, gestopt met de pil en heb 1 februari voor het eerst mijn menstruatie weer gehad.. nooit gedacht dat ik blij zou zijn met mijn menstruatie haha!
 
Terug
Bovenaan