NOD voor 'als het langer duurt'

Haai Dames,

Ik vond de NOD altijd heel leuk om te zien wie er allemaal zwanger zijn geraakt..Alleen nu we zelf wat langer bezig zijn word het steeds minder leuk om te zien dat er weer iemand in ronde 1 of 2 is zwanger geraakt...(stiekem wat jaloers, maar ik gun het iedereen natuurlijk van harte..)
Dus ik dacht kunnen we op dit forum niet ook een NOD lijstje maken.

PrinsesL

11 sept Fleur.mv1 (ronde 19, 2e kindje)
12 sept PrinsesL (ronde 12, 1e kindje)

leuk idee Prinses,
ik ben ook altijd erg nieuwsgierig.
Helaas gister weer ongesteld geworden.

groetjes Fleur

20 aug Louise1984 (ronde 13, 1e kindje)

Ik deel je mening.....dus bij deze....eind deze week weet ik weer meer

hai, ik zit nog niet zo lang op dit forum dus weet niet zo goed wat het inhoud.
maar wij zijn 16maanden bezig voor een 2e kindje (nog zonder gyn.) en ik moet volgende week weer ongesteld worden (hoop het niet).
wil dus best me doen aan de lijst, als ik weet hoe.
groetjes

wij zijn al 9 jaar en 3 maanden in afwachting, ik vindt het fijn om af en toe in dit forum berichten te lezen, en te beantwoorden, maar ik heb mijn hoop opgegeven.

groetjes

he hallo

wat een leuk idee.

ik ben dikkedik1 en alweer 2jr en 8mnd bezig voor een 2e kindje. hebben er al eentje van 3jr meisje.
Heb nu 3 iui pogingen achter de rug, heb toen clomid geslikt, toen in de vakantie jammer genoeg O geworden. toen zelf geklkust maarja gejammer genoeg zondag weer o geworden dus vandaag bij de gyn geweest en nu ga ik gonal -f spuiten. en dit gaat hopelijk helpen.

gr dikkedik1

20 aug Louise1984 (ronde 13, 1e kindje)
26 aug Hettie52 (ronde 16, 2e kindje)

@Hettie52 heb even een voorbeeld erin gezet van jou, wat er niet klopt kan je zelf wijzigen door bovenstaande te kopiëren en in je eigen bericht te plakken.

@pxdt44 Snap dat je de hoop hebt opgegeven...maar hou moed!

@dikkidik1 Pff wat een tijd zeg..Hoop idd voor je dat de gonalf helpt voor jullie.

Nou dames hopen op vruchtbare maanden!!
Ben zelf nog niet naar de gyn geweest, we wachten deze maand nog even af. Zijn al wel naar de HA geweest voor spermaanalyse en soaonderzoek.

Nog even brutale vraag. Hoe oud zijn jullie?? Ik ben 24 en mijn vriend is 39.

Terug
Bovenaan