NOD voor 'als het langer duurt'

Hoi Fleur@Na IVF in rustmaand hen je altijd lange cyclus.
Helaas is duiveltje vanmiddag weer gearriveerd dus startsein nieuwe poging is begonnen.
Volgende week maandag naar zh voor echo en dan hopen dat onze kleine uk (embryo) goed ontdooid in de vriezer,spannend maandje weer.

Mamaeef@
bij mij helpt Bach bloesem echt in combinatie met reiki en acupuncuur,voel mij super relax van binnen.En ben ook niet meer zo emotioneel wrak.
Kan weer genieten van het leven en niet alleen constant met kinderwens bezig zijn.

13 aug Suusje 28jaar (3,5 jaar bezig)
20 aug Louise1984 (ronde 13,1e kindje)
25 aug mamaeef 34jaar (ronde 12, 2de kindje)
26 aug Hetty52 29jaar (ronde 16, 2e kindje)
4 sept? MaaikeCR (want PCOS, 3e kindje)
5 sept Tamdun 31 jaar (ronde 7, 2e kindje)
11 sept Fleur.mv1 34 jaar (ronde 19,2e kindje)
12 sept PrinsesL 24jaar (ronde 12, 1e kindje)
20 sept Joy82 28 jaar (ronde 17, 2e kindje)
XXXXXX Victory 28jaar (ronde 13, 1e kindje)

@allemaal: helaas gisteren weer ongi geworden. Maandag bellen om een afspraak te maken voor de HSG (da's toch de foto van je baarmoeder?)

Als de lijst meer pagina's gaat bevatten dan de 4 die er nu zijn gooi ik hem even in een nieuwe topic zodat we niet eerst alle pagina's door hoeven om de nieuwste berichten te lezen!

@Suusje: it's hope and dreams what keeps us alive ;-)

Liefs Joy

13 aug Suusje 28jaar (3,5 jaar bezig)
20 aug Louise1984 (ronde 13,1e kindje)
25 aug mamaeef 34jaar (ronde 12, 2de kindje)
26 aug Hetty52 29jaar (ronde 16, 2e kindje)
2 sept Moeska 33 jaar (ronde 20, 2e kindje)
4 sept? MaaikeCR (want PCOS, 3e kindje)
5 sept Tamdun 31 jaar (ronde 7, 2e kindje)
11 sept Fleur.mv1 34 jaar (ronde 19,2e kindje)
12 sept PrinsesL 24jaar (ronde 12, 1e kindje)
20 sept Joy82 28 jaar (ronde 17, 2e kindje)
XXXXXX Victory 28jaar (ronde 13, 1e kindje)

Jeetje - na 3.5 week afwezig te zijn geweest heb ik even de tijd genomen om weer bij te zijn..... Wat een verhalen weer allemaal.

Ben erg blij met dit lijstje - zou super zijn als we het kunnen onderhouden en dat er zo regelmatig mensen af gaan vallen al geeft het mij ook troost dat je er niet alleen in staat!

Hier nog steeds alles hetzelfde. Ik heb vrijdag (op Lowlands - ben ik net van terug) te horen gekregen dat ik 2 september onder het mes ga. Het wordt een kijk operatie om te bepalen of dat ze wat aan de niche kunnen doen die is ontstaan na de keizersnede van mijn dochtertje. Merk dat ik het best spannend vind omdat er maarzo ook eens slecht nieuws uit kan komen......@Joy ik sluit me aan bij je laatste zin!

Liefs Moeska

Hallo meiden@ Dat dromen houdt mij niet altijd meer overeind hoor.Na 3,5 jaar en het eind bijna in zicht is toch wel heel confronterend.
Deze maand nog 1cryo(hopelijk overleefd die het na ontdooiing en kan die teruggeplaatst worden.Dan nog 1volledige IVF poging waarbij hopelijk heel veel bevruchtingen plaatsvinden.
Als ik dan nog niet zwanger ben dan zit het er niet in voor ons en moeten we verder met ons leven.
Wil er nog niet over nadenken wat nou als het niet lukt?

Gr. Suusje

Hoi Suusje,

Goh wat confronterend zeg....
Ik krijg kippenvel als ik je laatste blogje lees....
Ik weet niet wat het is om zo'n grote droom te hebben en je die droom elke maand vager ziet worden...ik proef er nu wel van en kan je vertellen dat het geen fijn gevoel is. Ik denk ook dat je er misschien niet teveel aan moet denken wat als het nou niet lukt...zolang je bezig bent is er nog hoop toch? Niet veel, dat begrijp ik en alle goed bedoelde woorden heb je al veel te vaak gehoord en bieden je geen garantie. Goh je hebt me wel aan het denken gezet hoor...heel confronterend...
Ik heb even gelezen wat een cryo inhoudt want dat kende ik niet. Maar heb helemaal op de hoogte nu ;-) Ik duim onwijs hard voor je mee hoor!!

@moeska: wat spannend de operatie...je weet niet wat je gaat horen natuurlijk dus kan me voorstellen dat het spannend is...

@allemaal: ik kopieer de NOD lijst even en zet die in een nieuwe topic zodat we weer op pagina 1 kunnen beginnen! Verhuizen jullie mee??

Liefs Joy

Hoi,
ik lees in het lijstje dat wij ook het langste bezig zijn voor ons wondertje.
Heb veel meiden hier zien komen en gaan.Zijn weinig meiden van oude groepje hier.
Die goed bedoelde woorden daar kan ik niet veel meer mee.Aan het begin hoor je vaak het komt goed of je moet er niet zoveel mee bezig zijn.Nu merk je dat mensen niet meer zoveel weten te zeggen.En zelfs mensen die er niet om durven te vragen,net of je enge ziekte hebt.
Ja zolang we nog bezig zijn is er nog hoop,maar moment komt steeds dichterbij.Denk nu iedere x of we zijn voor de kerst zwanger en anders is het over.

Voor de meiden die ook met IVF gaan starten of bezig zijn er is een speciale Hyves IVF/icsi waar je kunt kletsen met meiden die exsact in zelfde situatie.Het is ook wat anoniemer dan dit.Vaak houd het mij hier tegen om vrijuit te spreken omdat iedereen hierop kan komen en kan lezen.

Gr. Suusje

Terug
Bovenaan