NOD voor 'als het langer duurt'

13augustus Suusje 28jaar,3,5 jaar bezig,
20 aug Louise1984 (ronde 13,1e kindje)
25 augustus mamaeef 34jaar ( ronde 12, 2de kindje)
26 aug Hetty52 (29jaar, ronde 16, 2e kindje)
11 sept Fleur.mv1 ( 34 jaar,ronde 19,2e kindje)
12 sept PrinsesL (ronde 12, 1e kindje)
XXX Victory 28jaar ( ronde 13, 1e kindje)

Heb mezelf ook maar erbij gezet.
Bah duurt allemaal zo heel erg lang, snap je niet wat er aan de hand is. We hebben al alle onderzoeken achter de rug en er is niks aan de hand maar toch wil het niet lukken, Vorige maand eindelijk na een jaar klussen toch zwanger geworden helaas is het ook meteen mis gegaan....

dat wachten is zo erg..... nou ja hoop dat het snel lukt voor ons allemaal en toch maar positief blijven.

groetjes

21 augustus Joy82 (28 jaar, ronde 16, 2e kindje)
? Victory (ronde 13, 1e kindje)

@Victory, heb je even in de lijst gezet, wel met een vraagteken zoals je kunt zien!

Ik vind het zelf ook leuk om bij te houden dus ik zal er ook voor waken dat de lijst niet weer verdwijnd. Proberen maar om de lijst te updaten wanneer dat nodig is!

Ik lees vaak mee met jullie maar post niet zo vaak berichten. Merk aan mezelf dat ik het erg verslavend vind haha!

Wij zitten momenteel in de fase waarin we onderzoeken doen bij de gyn. Tot nu toe weten we dat ik een eisprong heb, mijn baarmoederslijm goed is en daar zaadcellen in blijven leven en mijn bloedonderzoek ook goed was. Mijn vriend heeft vorige week zijn zaad ingeleverd dus daar is het wachten op. Als mijn NOD voorbij is ga ik een baarmoederfoto laten maken. Als dat allemaal goed is....sja dan zou het toch moeten lukken denk je dan he??!!

Liefs Joy

21 augustus Joy82 (28 jaar, ronde 16, 2e kindje)
25 augustus mamaeef 34jaar ( ronde 12, 2de kindje)
XXX Victory 28jaar ( ronde 13, 1e kindje)

13 aug Suusje 28jaar (3,5 jaar bezig)
21 aug Joy82 28 jaar (ronde 16, 2e kindje)
25 aug mamaeef 34jaar (ronde 12, 2de kindje)
26 aug Hetty52 29jaar (ronde 16, 2e kindje)
11 sept Fleur.mv1 34 jaar (ronde 19,2e kindje)
12 sept PrinsesL 24jaar (ronde 12, 1e kindje)
XXX Victory 28jaar (ronde 13, 1e kindje)

Zo kon het niet laten om het lijstje te 'perfectioneren ;)...
Heb besloten vandaag te starten met heeeeeeeeeeel vaak klussen dus hopelijk werpt het zijn vruchten af.

@joy82 fijn dat je het lijstje gaat updaten ;)

oh ik vind het ook vreseljk dat afwachten en dan vooral die laatste week voor dat ik ongesteld moet worden.
en ben er ook een beetje verslaafd aan geworden om hier te lezen. doe het ook elke dag eventjes

@PrinsesL: ik ga mijn best doen hihi ;-)

@Suusje: je stond 13 augustus op NOD. Kan je ons goed nieuws brengen??

@Louise1984: voor jou vandaag spannend. Hou je ons op de hoogte?

@Hetty52: verschrikkelijk he die spanning. Wat dat allemaal wel niet doet met ons lijf...

@allemaal: ik zit vandaag op dag 30 van m'n cyclus en aangezien de gyn dacht dat mijn ei zou springen tussen dag 17 en 18 zal ik wel 1 of 2 dagen later ongi worden. Ik had de dag na de eisprong last van mijn borsten en het laatste half jaar is het zo dat de spanning afneemt 1 of 2 dagen voordat ik ongi word. En dat is dus sinds gisteravond het geval. Wat zou ik graag willen dat mijn borsten gespannen bleven want dat gaf me meer hoop dan nu.....als ik het weekend ongi word ga ik maandag bellen om een afspraak te maken voor een baarmoederfoto. En woensdag krijgt mijn vriend de uitslag van zijn zaad. Worden spannende weken voor ons!!

Liefs Joy

Hoi joy,

Klopt inderdaad de 13de,maar nog niet ongesteld.
Heb vorige maand ivf gehad en schijnt dat je na ivf langere cyclus hebt.Dus ga er niet vanuit dat ik zwanger ben hoor,we zien wel.Mocht ik maandag nog niet ongesteld zijn dan gooi ik er wel een testje tegenaan.
Had vanochtend onwijs heftige ongi krampen,hield het niet meer van de pijn.Hield uurtje aan en toen was het weer weg en nog geen enkel rood spoortje te zien.
Zou wel wat zijn dat ik nu in rustmaand zwanger zou raken na 3,5jaar en 6 iui's en 2x ivf.Zou toch wel een wonder zijn hahaha,maar daar geloof ik niet meer zo in,op natuurlijke manier dan.

Liefs suusje

Hoi Suusje!

Sorry, ik ben (nog) niet op de hoogte van de situatie van iedereen hier...
Wat gek die heftige kramp, zou je toch denken dat je ongi wordt maar dus nog niets??
3,5 jaar is lang he, dan mag ik niet klagen met m'n 16 maanden. Maar wachten is lang, hoe lang het ook duurt. Is er bij jullie bekend waarom het niet lukt? We zitten zelf nog in de onderzoeksfase..

Liefs Joy

Terug
Bovenaan