NOD vrijdag. Kan het echt niet loslaten!

<p>Hallo dames, </p><p>Allereerst de beste wensen voor 2019 met hopelijk veel zwangerschappen!</p><p>Ik heb vrijdag mijn NOD. Heb vanochtend een normale zwangerschapstest gedaan en die was negatief. Gelijk zakte mijn moed in :( Ik voel me wel erg anders (veel hoofdpijn, steken rechts onderin buik, pijn in onderrug en zo ontzettend moe). Ik heb trouwens geen last van mijn borsten, en dat vind ik ook wel eng aangezien dat een belangrijk zwangerschapssymptoom is.. </p><p>Ik kan het gewoon niet loslaten en ben bang dat m'n lichaam me voor de gek houd. Tips??</p>
 
Test ophalen waarmee je vroeg kan testen. Met een ‘gewone’ moet je echt wachten tot je menstruatie uitblijft. En anders zit er niks anders op dan echt wachten! Hoe moeilijk het ook is
 
Probeer die symptomen naast je neer te leggen. Ik was alleen ontzettend moe, maar verder had ik voor de zesde week van mijn zwangerschap nergens last van. Je kunt inderdaad een early test halen. Succes! 
 
Voor iedereen de beste wensen voor dit nieuwe jaar. Dat het een jaar mag worden met veel wondertjes.@Lyna, heel spannend. Mijn nod is morgen of vrijdag(dit wisselt nog wel eens. Helaas kan je lichaam je heel goed voor de gek houden. Ik heb nu sinds anderhalve week enorm last van mijn borsten. Dit heb ik meestal wel een aantal dagen voor de menstruatie, maar nu echt langer en het begon wat lichter en werd steeds erger. Verder nog niets, ook geen menstruatie achtige klachten.  Ik heb me voorgenomen om pas zaterdag te testen als mijn menstruatie uitblijft. Ik hoop voor je dat je over een aantal dagen positief mag testen. Misschien is het leuk om elkaar even op de hoogte te houden?
 
Ook ik ben in afwachting van mijn NOD. Kan vandaag ook mijn geduld niet bewaren en had een test gedaan maar helaas negatief. Ik wacht nu tot na het weekend :)Ik ben ook heel onregelmatig ongesteld dus weet ook niet goed wanneer die moet komen 
 
Hoi Lyna,Jij ook de beste wensen!! En idd hopen op veel zwangerschappen! Mijn NOD is zaterdag en deel al de symtomen die je hebt. Ik heb nooit last van hoofdpijn en nu.. in vlagen!! Ook een raar trekkerig gevoel in Mn onderbuik. En niet heel charmant.. maar ook een beetje winderig, haha! Ook Mn onderuit voel ik, maar dat voel ik ook altijd een paar dagen voor Mn menstruatie. Ik heb gisteren een test gedaan, maar ook negatief. Had die van die Kruidvat die je 4 dagen van te voren zou moeren kunnen doen.. nu wacht ik gewoon tot mn NOD. Als ik nu ongesteld wordt dan wordt het weer een bezoekje aan fertiliteitsafdeling van het AMC. Een jaar geleden zijn we naar huis gestuurd omdat de kans groter is dat we op eigen kracht zwanger zouden worden.. maar ben die maanden nu wel een beetje zat.hoelang zijn jullie al bezig? Ik sinds 2015.. duurt me echt te lang!! Geduld is ook niet een van mijn sterkste eigenschappen helaas! liefs,Car 
 
[quote quote=10149750]Test ophalen waarmee je vroeg kan testen. Met een ‘gewone’ moet je echt wachten tot je menstruatie uitblijft. En anders zit er niks anders op dan echt wachten! Hoe moeilijk het ook is[/quote]Bedankt voor je reactie! Ik denk dat ik maar wacht tot m'n NOD, hoe moeilijk het ook is idd..
 
[quote quote=10149791]Probeer die symptomen naast je neer te leggen. Ik was alleen ontzettend moe, maar verder had ik voor de zesde week van mijn zwangerschap nergens last van. Je kunt inderdaad een early test halen. Succes![/quote]Dankje BenB!
 
Terug
Bovenaan