NOD vrijdag. Kan het echt niet loslaten!

[quote quote=10149896] Haha, scheetjes fabriek noemt mijn vriend me. Al moet ook ook vaak boeren de laatste 2 dagen! Ik blijf het elke maand weer zo spannend vinden! En iedereen die dan zegt dat je het los moet laten, man het is gewoon een obsessie dit! Ik weet zelfs al hoe ik het onze ouders wil vertellen! Ik lees lekker mee en als ik wat weet dan deel ik dat gelijk met je! Jij ook? Wanneer ga je weer testen?[/quote]Haha ja erg he hoe obsessief het eigenlijk is! Wij zijn aanstaande zondag 1 jaar getrouwd met mijn man, hoe mooi cadeau zou dit wel niet zijn! Daar denk ik dus echt de hele tijd aan. Ja ik laat het je zeker weten! Ik wil eigenlijk wachten tot vrijdag, maar weet niet of ik het vol hou haha.. En jij?
 
Hoi! Ikheb nog helemaal geen last gehad van mijn borsten... ben we zwanger.. amper kwaaltjes. Dus die verhalen die ik steeds op meerdere topics lees over oei ik heb geen pijnlijke borsten meer.. vind ik een beetje vreemd aangezien ik dat helemaaaal niet heb gevoeld en ik toch echt wel zwanger ben! Sommige vrouwen hebben tijdens de zwangerschap helemaal nergens last van.. dus het zijn dingen die je zou kunnen ervaren! Niet alle kwaaltjes zul je zelf ook echt mee maken. ? dus no worriesss test je zwanger ben je het.. of niet. Lekker nuchter hehe. 
 
[quote quote=10149907]Hoi! Ikheb nog helemaal geen last gehad van mijn borsten… ben we zwanger.. amper kwaaltjes. Dus die verhalen die ik steeds op meerdere topics lees over oei ik heb geen pijnlijke borsten meer.. vind ik een beetje vreemd aangezien ik dat helemaaaal niet heb gevoeld en ik toch echt wel zwanger ben! Sommige vrouwen hebben tijdens de zwangerschap helemaal nergens last van.. dus het zijn dingen die je zou kunnen ervaren! Niet alle kwaaltjes zul je zelf ook echt mee maken. ? dus no worriesss test je zwanger ben je het.. of niet. Lekker nuchter hehe.[/quote]Ah gefeliciteerd Aghnesz! Ja, gelijk heb je ook denk ik, nuchter blijven is ook het beste haha. Dank voor je reactie!
 
[quote quote=10149904]Dit klinkt allemaal zo bekend! Ik kan het ook niet goed loslaten, maar ik doe echt mn best… Mijn NOD is zondag en weer denk ik nu andere dingen te voelen, waardoor ik hoop zwanger te zijn… Zo frustrerend:(.[/quote]Ik duim voor je Charisss! Laat je het weten?
 
Lyna tuurlijk laat ik het weten! Jij ook heah:)?! Wat zou het leuk zijn voor ons allemaal als onze (kinder)wensen uitkomen!
 
Qua loslaten dacht ik ook altijd waar hebben jullie het over, hoe kan ik dit loslaten?! Maar juist op de momenten dat ik niet ging letten op mijn mogelijke (want je lichaam kan je heel goed foppen) klachten en ook gewoon wachtte tot mijn NOD lukte het juist wel.Tip: hou je ermee bezig, maar maak jezelf er niet gek en/of onzeker mee, het stressen werkt namelijk echt averechts, zo ervaarde ik het.En wat klachten betreft, je hoeft inderdaad niet per se iets te voelen. Ik voelde ook niks, zelfs gewoon menstruatiekrampjes waardoor ik er vanuit ging dat mijn menstruatie aan het doorkomen was. Vandaar dus niet zoveel aandacht geven, want die stress maakte mij ouder dan ik was ahahah!Hoop dat jullie allemaal gauw positief mogen testen ❤
 
[quote quote=10149905] Haha ja erg he hoe obsessief het eigenlijk is! Wij zijn aanstaande zondag 1 jaar getrouwd met mijn man, hoe mooi cadeau zou dit wel niet zijn! Daar denk ik dus echt de hele tijd aan. Ja ik laat het je zeker weten! Ik wil eigenlijk wachten tot vrijdag, maar weet niet of ik het vol hou haha.. En jij?[/quote]Oh wat gaaf! Dat zou echt een mega mooi cadeau zijn! Wil je je man het direct vertellen als de test positief is? of wil je het als verrassing aan hem vertellen? Is ook wel leuk, om een cadeautje te geven, SUPRISE! Ik ga ook vrijdag testen. Ik ga die avond namelijk naar mijn schoonouders.. dus dan wil ik het gewoon weten! Fingers crossed!  Ik hoop het zo!!!?
 
[quote quote=10149955]Qua loslaten dacht ik ook altijd waar hebben jullie het over, hoe kan ik dit loslaten?! Maar juist op de momenten dat ik niet ging letten op mijn mogelijke (want je lichaam kan je heel goed foppen) klachten en ook gewoon wachtte tot mijn NOD lukte het juist wel. Tip: hou je ermee bezig, maar maak jezelf er niet gek en/of onzeker mee, het stressen werkt namelijk echt averechts, zo ervaarde ik het. En wat klachten betreft, je hoeft inderdaad niet per se iets te voelen. Ik voelde ook niks, zelfs gewoon menstruatiekrampjes waardoor ik er vanuit ging dat mijn menstruatie aan het doorkomen was. Vandaar dus niet zoveel aandacht geven, want die stress maakte mij ouder dan ik was ahahah! Hoop dat jullie allemaal gauw positief mogen testen [/quote]Hoe heb je dat gedaan? Het loslaten? Ik zit altijd rond mijn NOD helemaal gek te googlen naar babykamer etc! T is overigens wel de eerste keer dat ik schrijf op een forum!
 
Terug
Bovenaan