NOD vrijdag. Kan het echt niet loslaten!

[quote quote=10149838]Voor iedereen de beste wensen voor dit nieuwe jaar. Dat het een jaar mag worden met veel wondertjes. @Lyna, heel spannend. Mijn nod is morgen of vrijdag(dit wisselt nog wel eens. Helaas kan je lichaam je heel goed voor de gek houden. Ik heb nu sinds anderhalve week enorm last van mijn borsten. Dit heb ik meestal wel een aantal dagen voor de menstruatie, maar nu echt langer en het begon wat lichter en werd steeds erger. Verder nog niets, ook geen menstruatie achtige klachten. Ik heb me voorgenomen om pas zaterdag te testen als mijn menstruatie uitblijft. Ik hoop voor je dat je over een aantal dagen positief mag testen. Misschien is het leuk om elkaar even op de hoogte te houden?[/quote]Hey Vennie en Mutsie, inderdaad leuk om elkaar op de hoogte te houden! Geeft me in ieder geval een goed gevoel om met een aantal in het zelfde schuitje te zitten. Ik duim voor ons allemaal!
 
Altijd spannende dagen zo voor je nod. De 1e keer dat ik zwanger was wist ik dat al voordat ik testte, omdat ik me echt totaal anders dan normaal voelde. Helaas was dit een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. De 2e keer was 4 maanden na de operatie en toen had ik het totaal niet verwacht, waren er wel bewust mee bezig, maar ik dacht dat mijn menstruatie zou doorkomen, want had alleen wat krampjes die ik normaal ook heb voor een menstruatie. Ik had dus nergens last van en ook geen zere borsten, terwijl ik die de 1e keer echt al gelijk voelde. Toen mijn menstruatie dus op de verwachte datum niet doorkwam en mijn temperatuur nog hoog was, dacht ik huh??? En heb ik dus maar eens getest. Vanaf week 6 pas heel moe en dat ben ik nog steeds en in week 8 pas zere borsten gehad en is nu ook alweer een tijd weg. Bij mij dus geen pijl op te trekken. Succes!!
 
[quote quote=10149841]Hoi Lyna, Jij ook de beste wensen!! En idd hopen op veel zwangerschappen! Mijn NOD is zaterdag en deel al de symtomen die je hebt. Ik heb nooit last van hoofdpijn en nu.. in vlagen!! Ook een raar trekkerig gevoel in Mn onderbuik. En niet heel charmant.. maar ook een beetje winderig, haha! Ook Mn onderuit voel ik, maar dat voel ik ook altijd een paar dagen voor Mn menstruatie. Ik heb gisteren een test gedaan, maar ook negatief. Had die van die Kruidvat die je 4 dagen van te voren zou moeren kunnen doen.. nu wacht ik gewoon tot mn NOD. Als ik nu ongesteld wordt dan wordt het weer een bezoekje aan fertiliteitsafdeling van het AMC. Een jaar geleden zijn we naar huis gestuurd omdat de kans groter is dat we op eigen kracht zwanger zouden worden.. maar ben die maanden nu wel een beetje zat. hoelang zijn jullie al bezig? Ik sinds 2015.. duurt me echt te lang!! Geduld is ook niet een van mijn sterkste eigenschappen helaas! liefs, Car[/quote]Hi Carrieslee!Super spannend hé al die dingen die je voelt! Ik ben inderdaad ook een beetje winderig, haha. Wij zijn nu bezig voor de 3e ronde. Ik hoop voor je dat het raak is dit keer!! Ik snap heel goed dat je helemaal klaar bent met al dat getel van die maanden.. Dank voor je reactie, laat je weten hoe het afloopt? Ik duim voor je! Groetjes 
 
Ik heb nu sinds vanavond trouwens een branderige steek rechts onder in m'n buik.. Dit ken ik helemaal niet. Vind het allemaal eng
 
[quote quote=10149868]Altijd spannende dagen zo voor je nod. De 1e keer dat ik zwanger was wist ik dat al voordat ik testte, omdat ik me echt totaal anders dan normaal voelde. Helaas was dit een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. De 2e keer was 4 maanden na de operatie en toen had ik het totaal niet verwacht, waren er wel bewust mee bezig, maar ik dacht dat mijn menstruatie zou doorkomen, want had alleen wat krampjes die ik normaal ook heb voor een menstruatie. Ik had dus nergens last van en ook geen zere borsten, terwijl ik die de 1e keer echt al gelijk voelde. Toen mijn menstruatie dus op de verwachte datum niet doorkwam en mijn temperatuur nog hoog was, dacht ik huh??? En heb ik dus maar eens getest. Vanaf week 6 pas heel moe en dat ben ik nog steeds en in week 8 pas zere borsten gehad en is nu ook alweer een tijd weg. Bij mij dus geen pijl op te trekken. Succes!![/quote]Dank voor je reactie Jippie! Goed om te lezen dat niet alle symptomen perse gelijk aanwezig hoeven te zijn.. 
 
[quote quote=10149839]Ook ik ben in afwachting van mijn NOD. Kan vandaag ook mijn geduld niet bewaren en had een test gedaan maar helaas negatief. Ik wacht nu tot na het weekend ? Ik ben ook heel onregelmatig ongesteld dus weet ook niet goed wanneer die moet komen[/quote]Succes Kimmiea!!
 
[quote quote=10149869] Hi Carrieslee! Super spannend hé al die dingen die je voelt! Ik ben inderdaad ook een beetje winderig, haha. Wij zijn nu bezig voor de 3e ronde. Ik hoop voor je dat het raak is dit keer!! Ik snap heel goed dat je helemaal klaar bent met al dat getel van die maanden.. Dank voor je reactie, laat je weten hoe het afloopt? Ik duim voor je! Groetjes[/quote]Haha, scheetjes fabriek noemt mijn vriend me. Al moet ook ook vaak boeren de laatste 2 dagen! Ik blijf het elke maand weer zo spannend vinden! En iedereen die dan zegt dat je het los moet laten, man het is gewoon een obsessie dit! Ik weet zelfs al hoe ik het onze ouders wil vertellen! Ik lees lekker mee en als ik wat weet dan deel ik dat gelijk met je! Jij ook?Wanneer ga je weer testen?
 
Dit klinkt allemaal zo bekend! Ik kan het ook niet goed loslaten, maar ik doe echt mn best...Mijn NOD is zondag en weer denk ik nu andere dingen te voelen, waardoor ik hoop zwanger te zijn...Zo frustrerend:(.
 
Terug
Bovenaan