NOD vrijdag. Kan het echt niet loslaten!

[quote quote=10150433]@Lyna, houd je ons op de hoogte??[/quote]Update: had zojuist wat bloed bij het vegen (sorry voor de details!) denk dat t mn menstruatie is? 
 
[quote quote=10150301]En jullie?[/quote]Ik ook negatief vanmorgen. En er lijkt ook een menstruatie pukkel aan te komen☹️.. bloed bij het vegen Lyna? Super klote!☹️
 
[quote quote=10150564] Ik ook negatief vanmorgen. En er lijkt ook een menstruatie pukkel aan te komen.. bloed bij het vegen Lyna? Super klote![/quote] ahh ook super balen! Inderdaad erg klote.. ? we zien wel tot de menstruatie komt
 
Morgen mijn NOD.. voel me een soort van bezwaard om te zeggen dat ik toch nog een stille hoop heb.. ben MEGA misselijk vandaag maar dat kan natuurlijk ook weer van alles zijn..spanning ( wel of niet zwanger)griep (die heerst namelijk)ben benieuwd..
 
Nou dames mijn menstruatie heeft doorgezet. Baal er ontzettend van! Wij gaan inmiddels naar de 4e ronde. Jullie nog iets? 
 
Hier nog niks. Gisteren seks gehad met vriendlief en bij mn orgasme mega ongesteldheidskrampen. Ga ik weer googlen.. kunnen het uiteraard weer 2 dingen zijnof omdat je NOD er aankomtof omdat je zwanger bentvind het niet leuk meer. Ben ook bij Mn schoonouders dit weekend dus kan ook niet echt testen ofzo.. heb wel krampjes en maak mezelf geloof ik wijs dat ze anders zijn dan anders, maar de realiteit is dat ik vermoed dat Mn ongesteldheid er aankomt...
 
Oke, ook bij mij is de rodeduivel ook langs geweest. As we speak ben ik een mail aan het maken voor het AMC. Meisjes, veel succes! En houd moed! Ik kom jullie vast nog wel tegen op een ander forum!liefs, Car
 
Terug
Bovenaan