NOD vrijdag. Kan het echt niet loslaten!

Goedemorgen Dames,Vervelend is t he.. Ik heb ook morgen me nod en zojuist negatief getest ? en toch deze maand niet de gebruikelijke symptomen en alleen maat jeukende borsten gehad Haha.. Wie weet kunnen we het nieuwe jaar toch nog mooi beginnen ??
 
[quote quote=10149988]Goedemorgen Dames, Vervelend is t he.. Ik heb ook morgen me nod en zojuist negatief getest en toch deze maand niet de gebruikelijke symptomen en alleen maat jeukende borsten gehad Haha.. Wie weet kunnen we het nieuwe jaar toch nog mooi beginnen [/quote]Fingers crossed!! 
 
[quote quote=10149985] Oh wat gaaf! Dat zou echt een mega mooi cadeau zijn! Wil je je man het direct vertellen als de test positief is? of wil je het als verrassing aan hem vertellen? Is ook wel leuk, om een cadeautje te geven, SUPRISE! Ik ga ook vrijdag testen. Ik ga die avond namelijk naar mijn schoonouders.. dus dan wil ik het gewoon weten! Fingers crossed! Ik hoop het zo!!![/quote]Jaaa ik hoop het dus ook zo! Ik wil het hem als suprise vertellen op zondag, dat is mijn idee. Misschien met een cadeautje er bij, maar dat zie ik dan wel.. Eerst maar positief testen! Super leuke mededeling zou het zijn voor je schoonouders! Vrijdag wordt een spannende dag voor velen van ons blijkbaar haha! Fingers crossed????
 
Goedemorgen Dames!Ik heb zojuist een test gedaan. Wie wil er even mee kijken? Hoop dat de link het doet.https://www.mupload.nl/img/u2as893c9tem.jpg
 
[quote quote=10150056]Goedemorgen Dames! Ik heb zojuist een test gedaan. Wie wil er even mee kijken? Hoop dat de link het doet. https://www.mupload.nl/img/u2as893c9tem.jpg[/quote]Goedemorgen Vennie en mutsie,Ik zie inderdaad ook een schaduw zoals Stevie zegt. Super spannend! Morgen nog een test wagen?
 
Bedankt voor jullie snelle reactie . Op de test zelf is hij nog iets duidelijker geworden dan op de foto. Maar morgen inderdaad nog maar een test, voordat ik te blij wordt.
 
[quote quote=10150062]Bedankt voor jullie snelle reactie . Op de test zelf is hij nog iets duidelijker geworden dan op de foto. Maar morgen inderdaad nog maar een test, voordat ik te blij wordt.[/quote]Spannend! Hou je ons op de hoogte! Ik ga morgen ook testen als is Mn NOD zaterdag pas.. ik ben benieuwd! 
 
Terug
Bovenaan