NOD week 43!

Hoi Bianca,

Ik ga toch ook voor jou duimen ook al denk jij dat het niet raak is!! Ik ga steeds meer twijfelen. Heb vandaag zo'n last in mijn onderbuik/lies is dus erger geworden. Moet ook best vaak naar de wc, veel dorst. Vandaag niet veel gedaan maar toch heel erg moe. (of misschien nog van gisteren). Duizelig, licht gevoel in mijn hoofdt de hele dag. Werd net ook misselijk in de auto. We zijn effe wat wezen ophalen (voor een auto van een vriend). Of ik wordt nu eerder ongi dat kan natuurlijk ook.
Wat erg ik ga proberen niet meer over na te denken. Ik maak me eigen dadelijk nog gek Hhahahaa.

Ik heb alleen massage van 50 min. kost 18 euro. Ik doe zelf regelmatig mijn gezicht.
(maskertje, scrubben, epileren,etc) Vind ik soms gewoon heerlijk lekker tuttelen.
Die massage doe ik vanwege mijn werk omdat er een hoge druk op je ligt. Dat brengt toch spanning met zich mee.

Ik doe zwemmen samen met mijn moeder. We hebben afgesproken dat we vanaf nu elke vrijdag middag gaan zwemmen. Eerst deden we dit s'avonds.
Ik heb wat over gewicht dus is erg goed voor mij. Verder doe ik regelmatig wandelen met de hond.

Ik heb morgen avond ook een feestje. Gezellig heb er nu al zin in ook al ben ik moe.
Maar met dit feestje zitten we de hele avond lekker gezellig te  kletsen.

Fijne avond!!!

Liefs An

Hoi An,

das niet veel geld 18 euro voor 55 min!!!
wel lekker !!!
ik heb net een dvd zitten kijken nou ja liggen...in de bank.
hij was super mooi, aktie.
16 blocks   heb je die ooit gezien?
ga nu gauw slapen... morgen zal ook weer laat gaan worden...!
man is over een half uurtje weer thuis.
jullie alvast een fijn weekend !!!

Liefs Bianca

Hoi an,

ja ik zit toch nog ff achter pc.....
ik heb net gekeken op www.9maand.com
heb je daar ook al opgekeken en uitgerekend??
mijn nod is 23/10   en mocht het raak ziijn (wat ik niet denk)
dan zou het worden geboren op 2 juli.
wel een leuke site.
ben ook al voorruit aan het rekenen erg he!!!
lekker positief ben ik....  
sorry dat ik er zo over denk...
mijn man zegt weer bianca de type verslaafde!!
ha ha ha!!

Liefs, Bianca

Hoi Bianca,

Ik doe dat ook hoor vooruit denken. Is ook moeilijk om niet te doen.
Ik denk bijv. ook als het nu niet raak is dan ben ik volgende maand dan vruchtbaar.
Dan uitgerekend ga zomaar door. Ik ben uitgegaan van een 30 dagen cyclus en dan is mijn nod 27 oktober. Is het raak dan ben ik 6 juli 2007 uitgerekend. Wat erg leuk zou zijn. Vanmorgen was mijn temp hoog 37.3! Zou het een voor teken zijn.
Bieb had ook voor tekens en die is zwanger (sommige die ik ook heb). Ook zit mijn heup spijkerbroek niet meer lekker. (doet zelf beetje pijn)Dus nu maar voorlopig hoge broeken dragen.

Ik kijk ook op 9maanden.com. Jij ook een fijn weekend en we spreken elkaar snel weer.

Liefs An

Hoi An,

tjaa, ik wil je niets wijs maken maar je temp etc...
maar het kan natuurlijk alle kanten op gaan...
nog een klein weekje.... wachten...
dus je heupspijkerbroek zit niet meer zo lekker...

jullie een fijne avond!!!
en ik mail je morgen weer!!!

Liefs, BIanca

Hoi Bianca,

Hoe was jou feestje?
Ik druf bijna niet te denken dat ik zwanger ben. Ook al denk ik het steeds sterker.
Want vanmorgen was mijn temp. 37.4 rond 9.30 en nu net een uur later 37.5.
Of ik wordt ziek. Maar dat gevoel heb ik niet. Heb wel rooie wangen af en aan. Vanaf donderdag. Meestal is dat bij mij een teken van moeheid. Ik ben ook erg moe sinds vrijdag. Werd gisteren met winkelen ook ineens heel boos op mijn moeder. Ze zei alleen zal je dat jasje wel nemen want hij kan niet goed dicht. Het wordt nu kouder dus niet verstandig. Was wel al even aan het zoeken naar een jasje. Maar daarna had ik het gevoel dat ik moest huilen. Kon me eigen goed in houden.  Nu net ook bijna huilen alleen omdat mijn vriend en ik een klein menings verschil hadden. Gek he?
Nou of ik wordt eerder ongi dat kan ook want dan ben ik ook meestal gevoelig.

Het feestje wat ik had was errugg gezellig! Laagen pas om 3.30 op bed. Heel de avond erg veel gelachen. Mijn nicht was dronken en die was toch gek aan het doen.
Die nicht die zwanger is zie je het al goed ondanks dat ze ook aan de dikke kant is. Ze is wel volgende week 5 maanden. Ze had nergens last van zei ze.
Wat heerlijk zo'n zwangerschap wil ik ook dacht ik bij me eigen.
Maar ja nog afwachten.

Jou en nod dag komt nu wel erg dichtbij. Kan je nog inhouden???
Ik ga echt voor je duimen. Want ik hoop het echt voor je dat je toch zwanger bent.
Misschien voel jij wel niks maar ben je het toch.

Fijne dag vandaag!

Liefs An
p.s. straks onze auto halen die is stuk. Stopt er  gisteren ineens mee. Dus we zijn nu met de auto van mijn moeder en d'r vriend naar huis gereden.

Hoi An,

het feestje was erg gezellig, behalve dat ik zo`n last had van droge
ogen. ivm de rook. slechte afzuiging hadden ze.
feest was dus in een zaal. vanmorgen last van mijn keel,
het lijkt wel dat ik een heel pakje sigaretten had gerookt!!
bah!! bah!! er werd echt veel gerookt! inc mijn man als ie een paar pilsjes heeft gedronken...   ben nog best moe... ondanks dat we pas om half 1 eruit kwamen.

jouw temp. blijft dus mooi hoog!!!
dat huilen ja, je wordt emotioneler (als je zwanger bent!!!)
dat heb ik nooit voordat ik ongi moet worden.
het is nu echt spannend voor je!!

als je je nichtje zo ziet denk je: dat wil ik ook!
gisteren vroegen nog mensen aan ons die we al een hele tijd niet hadden gezien
oooh!!   getrouwd en wanneer komen de kindjes???
mijn man gaf zo`n antwoord van we klussen genoeg hoor!
       ik dacht bij mezelf was het maar raak...
maarja het komt wanner het komt..

ik heb als het goed is mijn nod dag morgen..
wel had ik paar weken terug die zondag vantevoren een klein
beetje bloedverlies. dus misschien vandaag ook?>?
we wachten maar af!

baalen dat de auto stuk is,.. gaat weer geld kosten..
maar is je vriend ook automonteur??
zoiets had ik eerder al gelezen van je ??
hopen maar dat het iets kleins is...

jullie ook een fijne   dag!!!

Liefs, Bianca

Hoi Bianca,

Mijn temp is nog steeds hoog net weer effe getempt.
De auto staat nu bij de garage van een vriend van mijn vriend.
Hij weet zelf niet wat er aan de hand is maar hij heeft ook niet het materiaal om het na te kijken. Hij is auto monteur geweest dat klopt. De vriend van mijn moeder heeft de auto gesleept naar de garage. Nu moet mijn vriend morgen rijden. Dus rijdt ie morgen met mijn auto. Ik rij met zijn zus z'n auto morgen naar het werk. Zonder stuur bekrachtinging
wat ik niet gewend ben. Maar ja. hopen dat ik morgen avond de audi weer kan op halen en anders dinsdag. Ik neem wel voor de zekerheid woensdag en donderdag vrij. Omdat dan zijn zus dan zelf de auto nodig heeft. En ik heb toch genoeg dagen.
Maar moet wel op tijd vrij vragen. Stel dat het niet gemaakt kan worden gelijk.

Erg is dat he? Al die rook. Ik kan daar ook niet tegen. Gelukkig rookt mijn vriend totaal niet. Waar we gisteren waren ook niet en die wel wilden roken moesten op het balkon gaan staan.
Nou doe ik dat niet als mensen hier komen mogen ze wel roken als het in beperken blijft. Maar als er dadelijk een kleine komt ga ik wel vragen of ze buiten willen roken.
Beetje kan ik wel tegen maar niet als er heel veel wordt gerookt.

Dus je was laat uit bed. ik kan dat niet uit slapen. ga straks nog wel effe luieren op de bank. We blijven vandaag lekker thuis verder. Heerlijk!

Ik weet ook niet precies  waar ik vanuit moet gaan van de nod dag. Want net als jou had ik dinsdags al wat bij het afvegen wat bloed de vorige keer. Jij op zondag. Spannend. je voelt ook nog niet dat je ongi moet worden???
Morgen zou ik toch als nod dag houden. Ik eigenlijk woensdag maar ga zelf vanuit dat het wat later kan zijn dus heb ik voor mezelf 27 oktober genomen vrijdag.

Weer een week in onzekerheid !

Liefs An

Terug
Bovenaan