NOD week 43!

Hoi Bianca,

Mijn nichtje is niet gekomen ze heeft diarree.
Ja ze wil graag voordat ze gaat trouwen in 2008 bevallen zijn. Het liefst ook weer terug op d'r eigen gewicht zijn dan. De vorige keer heeft het bijna een jaar geduurt voor dat ze weer op d'r gewicht was. Snap dat wel maar het zou mij toch wel pijn doen als ze eerder is als mij. Als ik eerlijk ben. Ik gun het haar wel bergijp me niet verkeerd maar toen zij van haar 1e kindje zwanger was baalde ik enorm. Want mijn wens was om mijn Oma haar 1e achter kleinkind te geven. dat kan nu al niet meer. Dus ik hoop dat ik de 2de mag geven. Snap je wat ik bedoel?

Ook merk ik als ik hoor dat iemand zwanger is dat ik toch wel baal. Ik denk dan ik zal wel heel lang moeten wachten. Waarom ik zo denk weet ik niet. Probeer zo niet te denken. Maar het is een gevoel.
Voel jij niks vreemds?

Of ik me anders voel. Ik heb wel lichte spierpijn rechts in mijn onderbuik/lies. Had gisteren ook lichte pijn op mijn schaamlip rechts. Raar he? Heb wel af en toe lichte hoofdpijn en vieze/rare smaak in mijn mond. Maar kan ook van het ontpillen zijn.
Heb niet echt het gevoel dat het raak is deze maand. hopen doe ik wel.
Wat is jouw gevoel?

Volgende week is onze nod week. Ik ga uit van 27 oktober of later kan ook natuurlijk.
Hoop dat ik zeker tot dan kan wachten met testen. Maar eigenlijk langer. Maar ik ben nogal ongeduldig hahahaha!
Hoe is dit bij jou?

Heb je lekker makkelijk gegeten? Hahahaha

Liefs An

hoi an,

ja ik heb makkelijk gegeten. had nog telefoon zo`n 30 min!!
voordat ik begonnen was met koken...
net weer wat gesnoept... en nu weer een rolletje stophoest naast me.
maarja...

ik snap heel goed wat je bedoelt over 2 de achterkleinkind!!!
ik hoop zelf ook voor mijn ouders hun eerste kleinkind en opa en oma
1de achterkleinkind. niet dat we het een ander niet gunnen ofzo, maar ik hoop het ook zo graag!!   bij sommigen gaat het ook allemaal zo snel!!
maar ja we moeten echt geduld hebben....
hoe oud is je nicht(je) ?

nee ik voel verder niks vreemds...   mijn gevoel zegt dat het niet raak is. maar misschien dat het einde van de week anders is....?
ik weet het niet voel me echt net als anders....
ik ga maar vanuit nod: ma 23 okt. zondag van tevoren was ik heeeel licht ongi.
ik ben net als jij ook errug ongeduldig maar ik wil echt proberen om zo laat
mogelijk te gaan testen. we moeten ook zo iezo ff afwachten of we
ik aankomend weekend en jij volgende week nog iets anders voelt...

over die vieze smaak in je mond, dat had ik een tijdje terug ook. ik denk dat dit te maken heeft met foliumzuur ?? want dit heb ik anders nooit gehad en ik poets mijn tanden net zo vaak als anders...

ik ben morgen vrij, een vriendin komt al om elf uur... dus ga zo maar vast t.v kijken in bed... rust ik ook uit he?.... man komt over half uurtje ook weer thuis...
je moet morgen werken he??    alle voorbereidingen gedaan voor de playbakshow?  
wel leuk lijkt me al die kinderen!!!! maar ook errrug druk allemaal!  
al die optredens!!

welterusten en werkze voor morgen!  
tot snel weer!!!!

Liefs, bianca  

Hoi Bianca,

Mijn nichtje is net als ons in 78 geboren en ze wordt dus in november 28 jaar.
Ik ben de oudste meid van de klein kinderen (van mijn oma). Mijn broer wordt op de zelfde dag als zij  30 jaar. Ben blij  dat jij dat toch ook hebt.
Nou we gaan maar afwachten.

Wat je zegt kijken tegen onze nod dag hoe we dan voelen.

Ik moet vandaag werken maar pas om 13.00 tot 18.00 uur. Hebben vandaag ook maar 10 kinderen. dus lekker rustig. Tot 4 uur vanmiddag is de stagiare er ook. Dus helemaal luxe want eigenlijk doe je 10 kinderen alleen.
Morgen is de playbackshow en dan werk ik van 8.00 tot ongeveer 17.00 uur.
Ligt aan hoe laat we klaar zijn.

Lekker vrij! Gezellig dat je vriendin komt.
Geniet van je vrije dag.

Ik ga vanavond naar mijn Oma. Ze zal wel weer beginnen over kinderen. Doet ze altijd bij mij. Ze zou het zo leuk vinden. Ik zeg dan altijd mocht er een kleine komen hoort u het 1 van de  eerste. Ze weet het niet dat we bezig zijn maar ze weet wel dat ik graag kinderen wil.

Liefs An

hoi an,

sorry maar hou het nu ff heel kort mijn vriendin
is net weg... en ik moet gauw naar een andere vriendin boeken
terug brengen en dan op verjaardag van me schoonmoeder.
dus snel snel snel....

je zou eigenlijk ook nog niets tegen je oma moeten zeggen...
dan is de verassing veel groter! mijn oma weet ook dat we graag kinderen
willen maar niet dat we bezig zijn. een nichtje van mijn heeft zo`n 3?
weken geleden een meisje gekregen zij is 26   en dus de eerste van mijn mijn
opa (vaders kant) dus waarschijnlijk ben ik dan de 2de. maar opa en oma (moeders kant) heb ik meer contact mee. dat dus de eerste.

ik kijk vanavond (vannacht) misschien nog op site.
verder veel plezier morgen met alle kinderen!!!!
ga nu maar gauw...

Liefs, Bianca

Hoi Bianca,

Ik voel me een beetje eenzaam vanavond. Dat komt omdat ik de sleutels van mijn moeders huis ben vergeten. Kon dus mijn hondje niet ophalen. Die logeert vanavond daarom bij mijn moeder. Mijn moeder was niet thuis en zit in Rotterdam.
Ik heb er meer moeite mee dan anders. Het huilen staat me nader dan het lachen.
Hij is ook de laatste 2 weken erg aan hankelijk. Piepen als ik weg ga enzo extra kroelen. Nu moet hij mij missen en ik hem.
Ik weet hij heeft het goed bij mijn moeder en hij heeft zijn maat (de hond van mijn moeder). Dat het me zoveel doet komt denk ik ook omdat het zo onverwachts is.
Maar ja. ik zie hem morgen weer na mijn werk.

Was het gezellig van morgen?  
Ik had uit eindelijk maar 6 kindjes vandaag. Heb de stagiare naar huis gestuurd.
Heb de kinderen gesminkt als dier. Deze week is het thema dieren.
We hebben armbandjes gemaakt. Dus weer een hele leuke dag.
Op naar morgen.

Ik heb het mijn oma ook nog niet verteld. Dat had ik toch geschreven?
Wil haar ook verrassen. Ze heeft er niet over gehad vanavond.

Mijn moeder denkt dat ik zwanger ben omdat mijn hond de laatste 2 weken raar doet.
Zo aan hankelijk is. Nou vind ik dat onzin. Net of je hond dat weet. Hahhahahahaha
Hee ik moet lachen. Jippie.

Toch fijn zo kletsen voel me nu gelijk  wat beter.

Liefs An

Hoi Bianca,

Je was zeker laat omdat je niet hebt gereageert op mijn berichtje hier voor.
Je zal wel denken wat een muts die An? Ik droom de laatste dagen erg veel.
Normaal 1 a 2 keer per week. Nu elke nacht. Heb jij dat ook weleens (droomen)?
Vannacht gedroomd dat de playbackshow helemaal in de soep liep.
Werkse voor vandaag!

liefs An

Heej!

ik heb ook mijn NOD in week 43 (27 oktober bij een normale cyclus).
Allemaal zo spannend....!
Maar ik zag dat jullie aan het afdwalen van het onderwerp, maar ik wilde het toch wel ff kwijt...haah

xx

Wilde ff zeggen dat ik ook heel levendig droom.
De laatste 2x dat ik me dag bewust kon herrinneren dat het zo vaak was,
was ik zwanger...

SPANNEND!!!

Vandaag NOD...
duimen jullie mee?

Groetjes Bieb.

Terug
Bovenaan